tirsdag 2. mars 2010

Søndagskos og award

Kan det bli bedre?!? 

Været her oppe er upåklagelig om dagen! Det har vært strålende sol, så og si vindstille og bare et par minusgrader her i mange dager nå - helt herlig!!
Søndag spiste vi frokost med åpen verandadør, og satt og så utover havet og det nydelige været fra spisestuen...Gir ikke det vårstemning så vet ikke jeg!? Gleder meg som en unge til sommeren, hvor fint skal det bli her da?! :)


Denne søndagen, som så mange andre, ble brukt til pølsegrilling i marka, aking og skigåing i godt lag:) Og utsikten fra "rasteplassen" vår er, som dere ser på det øverste bildet, UBETALELIG!


 For en god stund siden fikk jeg denne award'en av vår alles skjønne Lene Christin. Tusen takk, søte du:) (ikke meningen å være så treg asså...*prøver å gjemme meg bak "bedre sent enn aldri"*)


Med awarden fulgte en oppgave. Å skrive ned 10 ting som gjør meg glad.

1. Kvalitetstid med familie og venner.
2. Frisk og rask familie.
3. Soooooool og sommer...
4. Loppemarkeder og gjenbruksfunn
5. Å lese inspirerende interiørblogger!
6. Kommentarer på bloggen min:)
7. SHOPPING!!!
8. Når nettshopping-pakker dumper ned i postkassa, hihi;)
9. Når Vakre Hjem kommer i posten - snart nytt nummer nå:)
10. Kjæresten min....stort sett ihvertfall;)

Plukk den med deg om du vil:)

Nå er det snart Fruer her i huset, ha en fin kveld:)

9 kommentarer :

Godt Isolert/Victoria sa...

Ja, det er virkelig nydelig her i nord om dagen!! :)

Gratulerer med award!

Bjørkely sa...

hei hei!
For et herlig bilde. Fikk meg til å tenke at vinteren er nå ikke så ille.. våren kan jo bare vente :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

De siste to dagene har vi hatt påskestemning her også. Masse sol, som trenger seg inn gjennom skitne vinduer... ;)

Ser ut til at dere har det herlig! ♥

Liv sa...

For en perfekt dag dere har hatt!!

Det er helt utrolig hva sol og mildere vær gjør med oss! Det er akkurat som alt håp om bedre tider kommer tilbake, og man får mer energi og stå-på vilje med en gang! Sånn er det iallefall med meg! DEILIG!! For en vakker utsikt dere har også!

Gratulerer med award, den er vel fortjent! :-)

Håper du får en fin-fin dag!

Klem fra Liv

-Ultima-Thule- sa...

Så herlig nå som solen har kommet tilbake! Kos deg ute og gratulerer med award. God helg! *Klem*
-Kamilla-

Fru Perez sa...

Så herlig et akebilde! :) Blir glad av å se på det!

Tusen takk for koselig kommentar "inne hos meg", blir glad i hjertet av slike fine ord!
Ha en fortsatt strålende helg!

KLEM! :)

Godt Isolert/Victoria sa...

Ja, de er kjøpt på Handlaga på Sortland! Da jeg gikk forbi der på fredag hadde de flere igjen, og ja, de var jo på tilbud! ;) Løp og kjøp!! Jeg kan springe innom på mandag og se om de har flere igjen, evt kjøpe til deg hvis de har!

Jannes lille sted sa...

Herlige bilder du viser:) Så koselig ut
Ha en liten award på bloggen min til deg
Klem Janne Merethe

Vibeke / Mammas Hus sa...

Mye som skjer for tiden? ;)

Jeg er treeeeg på å svare på kommentarer, har lissom ikke hatt overskudd til å svare folk ordentlig, og da lar jeg være. :P
Det ble litt mart'n på oss da, venninne fra Årnes som ringte og sa de var på vei. Vi sees så sjelden så vi måtte ned og hilse på. Og ja, det var bare ræl der vi tittet. ;P

Hedda er glad i bøker, men enda mer er vel mor og far det. Så hun blir nok arvelig belastet!

Gleder meg til å se mer hos dere!

Klem, V.