lørdag 27. februar 2010

Tyrifryd på Facebook!

Jeg henger meg på den store bølgen og prøver meg på en Facebookside for bloggen min. Trykk HER for å komme til siden, og legg deg gjerne til som tilhenger....hvis du har lyst:)


Vil samtidig si takk for alle hyggelige mail, jeg har prøvd så godt jeg kan å svare dere alle:) Kanskje det er på tide med et spørsmål-svar innlegg her også:)


Her er det stille og rolig i kveld, etter at vi har levert igjen de 3 største barna, bare Lille-Knætta igjen...så her blir det pleiekveld for meg og min kjære i kveld med kos og god mat - og selvfølgelig 3-mila etterhvert:)


Jeg lovte å kjøre en giveaway når telleren passterte 10000, men tida gikk fra meg og jula kom brått på (som alltid) så da blir det en ekstraordinær giveaway ved 15000 - så følg med!! :)

Ha en flott kveld alle sammen!

7 kommentarer :

siren sa...

Heia! Så spennende med giveaway snart, har aldri hatt utlodning...kansje jeg skulle prøve engang, men er jo så vanskelig å finne ut hva man skal gi som faller i smak hos de fleste! :)

Såpene har jeg kjøpt her: http://www.savona.no/ Hun har så mange nydelige såper, og gratis porto! Håper du har en flott søndag og nyter goværet, her er det blanding me snø og sol. Klem :)

Rita sa...

Tusen takk for svar. Da skal jeg ittet iinom Kid for å se om de kan ha igjen.

Ha en fortsatt fin søndag :)

Rita

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Må si jeg følger spent med på den kommende giveawayen!
Så utrolig fin den kommoden i innlegget under var blitt. Hva slags farge er det? Kjempelekker hvertfall.

Takk for hilsenen hos meg. Teppet på sofaen er kjøpt på Kid for en stund siden:)

ha en fin søndag
Klem Janne Merethe

Liv sa...

Tralala, da er jeg tilhenger av Tyrifryd på facebook! :-)

Kos deg videre på søndagskvelden!

klem fra Liv! :-)

QualCosaDiRosa sa...

It's very beautiful your's blog!!
There are many lovely thing!!
Ciao from Italy
daniela

Frøken (male)STRØKEN sa...

å her må eg legge meg til som følger, å eg kan ikkje skjønne at eg ikkje har sett bloggen din før nu :)


klem fra susanne!

Lottas Himmelrom sa...

Åh må jeg bli medlem vet du:)
Ja mannen er snill..men du skjønner det møbelet var sånn gibortpris og da ja..hihi..
Han tok det med et smil:)NEsten..hahaha

Klemmer