fredag 12. februar 2010

Et livstegn fra Melbu...

Vi er endelig på plass i vårt nye hjem, og vi stooooortrives!
Begynner å se lys i enden av tunnelen når det gjelder flyttelasset, men det er enda myyye igjen å rydde opp i!
Det er derfor svært få områder av huset som er bloggbart enda, men det kommer:)


(Stickeren på skapet har jeg vunnet hos Hilde Heimdal, innlegg om premien kommer snart)

Tenkte vi skulle en tur til Sortland idag, men Lille-Gull var utslått av feber igår og sover enda, så vi får se hva vi bruker dagen til:) Nok å gjøre er det ihvertfall:)
Og jeg er VELDIG fristet til å svinge malingskosten over en rekke møbler idag...trenger jeg å nevne hvilken farge jeg tenker å male dem i?!? hihi:)

Jeg syns jeg kan høre denne skjenken skrike etter en overhaling, hører dere det?!? (si jaaaaa....)


En liten sniktitt på kjøkkenet...det kommer seg sakte men sikkert!
Nå mangler bare det vesentligste...
-nemlig hvitevarer:)
Og listverk...og dekksider..og sokler!
Og vann!!
Den observante ser kanskje at 3-literen med hvitmaling står klar på benken;)


Kjøpte disse boksene på Skeidar, de var jo bare helskjønne og 
skreddersydd til fargene på kjøkkenet:)

Jeg har 630 bloggoppdateringer i feed'en min as we speek, 
som jeg gleder meg til å få tid til å lese! 
Håper dere har det helt toppers!!

8 kommentarer :

Kari sa...

Jaaaa, mal den hvit, da blir den fin! :D Så fint å høre at dere er kommet i hus! Det å flytte er arbeidssomt, men jeg tror nok det er artigere å pakke ut av eskene enn det var å pakke ned i dem. Det er jo så fint å se at alt kommer på plass, litt etter litt.
Boksene var nyydelige :)
Lykke til med resten av innflyttingsprosessen!
Klem fra Karii

Godt Isolert/Victoria sa...

Så flott at dere er kommet dere sånn noen lunde i orden da! :)
Velkommen hit i nord iallefall! :)

Stor klem fra Sortland/Sigerfjorden! :)

Hanne sa...

Kjekt å høre fra deg, og spennende med en sniktitt i deres nye hjem.
God helg :-)
Pludrehanneklem

Jannes lille sted sa...

Koselig å se et innlegg fra deg igjen og godt å høre at dere trives. Koselig å se litt bilder og jeg tenker nok at det blir så fint hos dere!

Ha en flott helg
klem Janne Merethe

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg hører den SKRIKER jeg! Så jeg sier JAAAAA! *fnise* Si til R at du fikk lov av meg. :)))

Godt å se at dere trives, og kjøkkene blir lekkert! Gleder meg til å se masse mer. ♥

God helg!!

*klem* V.

Hilde Heimdal sa...

ååå så fint det ble :)))

Kjempeflott hvis jeg kan bruke bildet !!

Flott du ble fornøyd med tingene;)

Skjønner godt det er litt hektisk ;)))

Må du ha en kjempeflott helg og kose deg masse!

Klem:)

-Ultima-Thule- sa...

Velkommen til nord norge :0) Den stickersen er jammen fin, og kjøkkenet blir flott, nydelige fager! Kos deg ilag med dine! *Klem* -Kamilla-

siren sa...

Heia, så du har flyttet til Melbu...aldri vært der selv, men hører det skal være fint der! :) Nydelig kjøkken i huset deres, og om jeg får anledning så skal jeg jammen kjøpe meg makan bokser som deg på skeidar! Ønsker deg ei herlig helg! Klem :)