torsdag 18. februar 2010

Er så fornøyd....

...med dagen idag!
Lille-Gull og jeg har vært på shopping idag og har hatt en superkoselig dag:)
Jeg har vel strengt tatt meeer enn nok å gjøre her hjemme, men en interiørguru som meg fungerer ikke når ikke vinduspostene er på stell!!
Og det måtte jeg få gjort noe med må vite...

Så etter mange runder på stuegulvet i kveld er jeg endelig godt fornøyd....
...så får vi se hvor lenge det varer:)
Her er det fem stuevinduer som husfruen må tilfredsstille (for å tilfredstille seg selv?!) og jeg har, av en eller annen grunn, en slags symmetri-trang som jeg stadig vekk prøver å bli kvitt, men DET NYTTER IKKE!!!
Så da endte det slik denne gangen også da, men hva gjør vel det!? :)


Det var Kremmerhuset som sto høyest på lista mi idag, og det fant jeg disse lekre lyktene. Eller fant og fant...jeg VISSTE godt at de hadde dem, så jeg var rett og slett på bevisst jakt etter dem:)
I tre av vinduene har jeg plassert trebokstavene jeg også kjøpte der, A & M, som står for etternavnene til meg og husbonden:)


På den lokale gjenbruksbutikken fikk jeg fatt i denne kofferten idag, helt herlig!! Ekstra sjarmerende med de gamle lappene som fortsatt sitter på..


I denne har jeg puttet dvd-filmer som ikke fikk plass i tv-benken, for de gode gamle cd-hyllene fra Ikea måtte bøte med livet gitt!
(veeeldig lei meg for at de blåste over ende på verandaen og ble ødelagte av vær og vind asså, kjære husbond...*plystre*)

Jeg klipte av reima som var i kofferten og brukte den til å binde sammen lysene.


Nå er det gutta med gevær som teller resten av kvelden! Håper alle bloggvenninner har en forrykende kveld:)

10 kommentarer :

sylvia sa...

hei i natten.
så koselig en dag dere har hatt,le riktig så flott i dne vindu,flott lykt...kremt.har en jeg å..
liker den veldig godt.
å så herlig en koffert du fikk kjøpt,herlige lapper.
ønsker deg en god natt,
natta klem fra sylvia

Godt Isolert/Victoria sa...

Så nydelige vindusposter! :)
Hvilken bruktbutikk var du på?

Liv sa...

Hei hei, for et herlig innlegg med masse inspirasjon! Du er så kreativ! Nydelig ble det :-)

Godt å høre at du har det så fint!

Kos dere videre, det lille som er igjen av kvelden!

Klem! :-)

Renates Kammers sa...

Hei hei:)

Så flotte vinduer:) Og den kofferten var skikkelig fin! Tusen takk for mye flott inspirasjon!

Ha en riktig god natt!

Klem Renate:)

Lottas Himmelrom sa...

Wow så mye lekkert!Helt herlig alt sammen!
Ønsker deg en fiiiiiin fredag!

Klem klem fra
Lottis:)

Kari sa...

Hehe, nei det er ikke lett å finne roen når ikke vinduskarmene er på stell :) Det har jeg full forståelse for ;) Jeg kan egentlig ikke se noe galt i symmetri, syns det ble kjempefint :) Også så heldig du var som fant den kofferten :)
Klem fra Kari

Jannes lille sted sa...

Hei:) Så masse flott du viser fra vinduene dine. Kjempelekkert, og den kofferten var bare herlig:)

Ønsker deg en flott helg
Klem Janne Merethe

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så fine bilder fra deg :)

God helg!!

V. ♥

Hansen- Lind sa...

Hei hei :)
Ville bra si at du har en kjempekoslig blogg, som jeg kommer til å besøke flere ganger.
Ha en fin søndag.

Hagens Vita Vardag sa...

Vilka ljuvliga bilder och vilken läcker resväska! Wow..
Men du sötast av allt är väl ändå din bedårande dotter på bilden, såååå söt!
Ha en toppenvecka
Kramar Anna