søndag 24. januar 2010

Vinkasse...

Jeg burde vel strengt tatt bruke all ledig tid til å pakke,
men det er ikke så lett når man bobler over
av kreativitet og skapertrang...

Kjøpte denne gamle vinkassen på Gjenbruket for en
stund siden for 40 kroner!
Den har fått stått i fred for meg og malekosten lenge nå,
så igår måtte den til pers!

FØR:


ETTER:

Jeg har pakket ned all vinen min, så jeg får ta flere bilder
etter at jeg har flyttet og stæsje den ordentlig da;)


Nå skal vi kle på oss og dra en tur på hytta,
der blir det aking og skigåing og god mat:)

♥ ♥ ♥God søndag alle sammen♥ ♥ ♥


11 kommentarer :

lisje astrid's husblogg sa...

WOOOW!!!!
Det var lekker make over det!!!
Så flott blogg du har da:)
Ønsker deg ein super flott søndag vidare:)
Klem frå Astrid<3

Henriette sa...

SÅ fint!!!

Christine C sa...

Oj, så fint det ble!
Kjempeflott tips det der :)

MinLilleInteriøHule sa...

ÅÅÅÅÅÅÅ...den ble rett og slett nydelig.LEKKER!
go tur på hytta.kos dere!klem

hjem hos linda sa...

NYDELIG!!!!!
nYDELIG!!!!
nydelig!!
Den ble kjempe lekker ja!!
Flink du er!!

Klæm Linda

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Guriland så flink du har vært! NYDELIG ble den!!
Hvordan har du fått på den skriften, egentlig? Jeg prøver meg på art medium, men syns ikke det funker så bra... Mulig jeg gjør noe feil, da... hehe!

Lykke til med pakking og flytting!
Klem!

Kari sa...

Ååå, den ble superfin! Skjønner godt at du ikke vil pakke hele tiden, man må jo gjøre litt morsomme ting innimellom også :)
Klem :)

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Enda et spørsmål fra meg! Hehe!
Blåpapir og så maler du over? Eller bare blåpapir?

Jeg har prøvd meg med matpapir-overføring, men det går vel ikke på så grovt tre...

Fro sa...

Wow! Den ble kjempestilig! Så kreativt og flott, da - flink du er!

Klem

tinemor sa...

Nyyddeliggg!!
Klem

Elise sa...

Oi, så stilig den ble.Hvordan har du fått den patinaen til?