lørdag 30. januar 2010

♥ Kjære svigerfar ♥

     "Time to say goodbye" - Celine Dion & Andrea Bocelli

Det var så ubeskrivelig tungt å få beskjeden om at du har gått bort...Det er så urettferdig at du har blitt revet bort fra oss....så altfor tidlig..
Vi har alltid hatt et spesielt og nært forhold...det er så mye jeg vil takke deg for...
Jeg er så glad for at jeg fikk holde deg i hånda og klemme deg sist jeg så deg...og at jeg fikk fortalt deg at jeg skal holde løftet jeg har gitt deg...
Svar trengtes ikke... det svake, men alikevel sterke håndtrykket ditt og øynene dine sa mer enn tusen ord...

(bildet er trykket med tillatelse fra svigermor)

Du er det tapreste mennesket jeg noen gang har møtt, hvorfor er det slik at de beste må gå først?? Du har vært en enestående far og mentor for dine to sønner, den flotteste svigerfaren jeg kunne tenke meg, og en fantastisk bestefar for våre barn... Svigermor og du har stått som klipper ved hverandres side i gode og onde dager...Det vitner om et sterkt og godt ekteskap som det står respekt av...

Nå har du fått fred....vi vet at du har det godt nå. Lille-Gull tror du har kjørt romskip til himmelen...et fint bilde en 3-åring kan ha om bestefars reise til hans siste hvilested, syns du ikke? Du vil alltid være en helt for barna...for oss alle...

Lille-gull og jeg kommer snart opp for godt, og for å ta et siste farvel med deg. Jeg skulle ønske det var annerledes....det var ikke slik det skulle bli..
Vi skal ta godt vare på svigermor, det kan jeg love deg... Lurer på om du ser henne fra der oppe, svigerfar? Du ville blitt stolt...hun er så sterk og tapper, akkurat som deg..


Ditt hjerte som banket så hardt for oss alle,
 Ditt øye som lyste av godhet og varme,
har stanset og sluknet til sorg for oss hjemme,
men hva du har vært vil vi aldri glemme...


♥ ♥ ♥Vi er så ubeskrivelig glad i deg♥ ♥ ♥
Takk for alt du har gitt oss...
 ...du vil bli dypt savnet...

15 kommentarer :

sylvia sa...

huff så trist så trist,men veldige gode vakre ord du skriver om han.godt med gode minner,
sånt tar tid å bearbeide.
sender gode tanker til dere.
fra sylvia

Cathrine sa...

Jeg kjenner deg ikke, og har vel bare kommentert på bloggen din en gang før, men dette var tøft å lese. Du skriver så vakkert, og det lyser lang vei at dette var et menneske du var innnmari glad i. Høres ut som dere er en nær familie som vil ta godt vare på hverandre i tiden som kommer.

Stor klem fra meg

My home is my Castle - by Kari sa...

Nydelig og veldig trist innlegg..

min dypeste medfølelse...
varm klem fra Kari

Cecilie sa...

Huff, så trist. Kondolerer.

Min dypeste medfølelse.

Stor klem,cecilie

Maja sa...

Veldig trist å lese Monica.
Varme tanker og klemmer til deg og dine.
Ta vare på hverandre.
Klem fra Maja

Christine Louise sa...

Jeg kondolerer så masse. Ble nesten på gråten nå. Er grusomt å miste noen man er glad i. Ta vare på deg selv.

Klem fra meg..

lisje astrid's husblogg sa...

KONDOLERER så mykje!Så vakkert du skriv om din svigerfar!
Ønsker Dykk all styrke til å klare denne vonde tida som dere står i møte...
Helsing frå Astrid<3

Velkommen sa...

Kondolere.

Så fint du skriver. Godt å merke kjærligheten midt i en slik sorg...

Liv sa...

Så ubeskrivelig trist å lese. Du skriver så vakkert, og det er lett å forstå hvilken fin person han var og hvor mye han betydde for dere alle..

Jeg tenker på deg, og sender over varme klemmer.

Godt Isolert/Victoria sa...

Så utrolig trist å lese!
Jeg tenker på deg og dere!

KLEM

-Ultima-Thule- sa...

Så trist lesing... Ett riktig fint stykke du har skrevet. Din svigerfar vil alltid være med deg i dine minner. Så fint at dere fikk tatt skikkelig farvel. *Klem*
-Kamilla-

Hagens Vita Vardag sa...

Så vackert skrivet med så mycket känskor..
Beklagar verkligen, livet är bra tungt i mellanåt!
Sköt om er
Kramar Anna

Lene Christins verden sa...

Hei Monica..
Uff, så trist. Feller en tåre for dere.. Du utrykker deg så utrolig vakkert og med den utrolig fine sangen i bakgrunnen ble det skikkelig følelseladet♥
Du virker å være et fantastisk menneske, M♥
Bearbeid sorgen, men kom snart tilbake..
Savner deg her i blogglandia...
Ps: Ta en titt på siden min, har noe til deg♥
Stor klem fra LC♥

pepperkverna sa...

Nydelige ord. Føler med dere i tapet. Hege

Har en drøm... sa...

♥ Så nydelig skrevet! ♥
Kondolerer så masse til dere alle...

Klem fra Line