lørdag 23. januar 2010

Inspirasjonspause i pakkingen...

Jeg har ikke noe feiende flott baderom å vise bilder fra i NIB konkurransen,
så nå tar jeg en pause fra pakkingen og poster noen inspirasjonsbilder fra
Better Homes and Gardens.

Her pakkes det for fullt!! Hver gang jeg har flyttet har jeg blitt
sjokkert over hvor mye jeg har...men ikke dennen gangen:)
kanskje ikke så rart, siden det er bare 6 mnd siden sist jeg flyttet,
og da hadde jeg en real opprensk der jeg kastet over en lav sko...

Jeg har min siste arbeidsdag mandag 1.februar, det blir nok en vemodig dag....
Jeg kommer til å savne jobben min, kundene og ikke minst kollegaene mine!
Vi har et unikt miljø på jobben, så det blir rart å ikke være en del av det lenger...
Hva den nye jobben min blir er foreløpig uvisst,
men jeg håper jeg får mulighet til å fortsette i byggevarebransjen..

Mandag skal flyttebil bestilles, regner med at den kommer torsdag 4 februar,
da er bilen fremme lørdag den 6. på selveste 30 årsdagen min:))
Gullet og jeg flyr opp enten fredag eller lørdagen,
så nå er det bare å henge i - 2 uker går fort!!

Det er vel bare å hive seg igang igjen,
så jeg ikke blir sånn på tampen de siste dagene
(har nemlig en stygg uvane med å utsette slikt...)

I kveld skal jeg krype opp i sofakroken min,
med pc'en, pledd, snacks og Grand Prix:)
I morra skal vi en tur på hytta og ake og gå på ski og spise og
kose oss sammen med mamma og pappa:)


Ønsker alle som stikker nesa innom en
♥ ♥ ♥koselig lørdag♥ ♥ ♥

6 kommentarer :

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg syne sjo det er SÅ koselig at dere fant tilbake til hverandre. Men je synes det er synd du skal flytte så langtunna, nå som vi endelig ble litt bloggiskjent. ;)

Masse lykke til å flyttingen - dere får heller komme på ferietur hit en gang! ;) (For vi liker jo Rune også! ;P)

*klem*

Vibeke / Mammas Hus sa...

(Det er vanskelig å skrive med diger plastergreie på ringfingeren :P)

Maja sa...

Pakking og flytting tar på gitt...
Masse lykke til;)

salige lavendel sa...

Åh, takk for inspirasjonsbildene! jeg sulle gitt mye for den grønn-turkise krakken...

Vibeke / Mammas Hus sa...

Joda, du vet... Jeg skulle flytte en rammemadrass. Mistet grepet. Neglen holdt hele madrassen i en brøkdel av et sekund. Rev den av . Litt for langt nede. Aui.

Gjør ikke så vondt nå da. Og det går jo over. ;P

salige lavendel sa...

Ang. den krakken - ja mann deg opp!!! Jeg hadde ikke lurt et sekud =) Kanskje hun til og med blir glad hvis du spør og synes det er kjempekoselig at du liker den gamle krakken hennes!Spent på å høre om du tør, hehe.