onsdag 6. januar 2010

Hjemme igjen....

Ferien er over for denne gang...
Lille-Gull og jeg kom hjem klokka 0200 i natt etter en
herlig ferieuke hos vår kjæreste og pappa i Vesterålen..
Vi har hatt vekslende vær (som vanlig) men temperaturen har
ligget mellom 0 og -10 grader, helt perfekt!
- selvom -10 der oppe er noe heeelt annet enn -10 her sørpå,
pga luftfuktigheten og SUUUUUR vestavind..
Dette bildet er tatt på ettermiddagen og var det nærmeste vi kom
sola på denne tida av året, så må innrømme det var godt
med strålende solskinn på Lillehammer idag:)

Nattbesøk av 2 otere har vi også hatt:


Vi kom hjem til -24, og inne i huset var det bare 10,5 grader...
-noe som resulterte at jeg har hatt fyringsvakt inatt;)
Like greit, fikk jo uansett ikke sove i stor og kald
seng uten en viss trygg armkrok...:/
Godt jeg ikke begynte på jobb før klokka 12 idag;)
Men så var det jammen deilig å begynne på jobb igjen også,
selvom mailboksen min var et kapittel for seg selv:)

Fra i morgen er det full hverdag igjen,
og planleggingen rundt flytting begynner for fullt:)
Kjempespennende!
Huset ligger fortsatt ute på Finn, annonsen kan du se
HER!
Satser alt på at det blir salg snart;)

Etter 10 dager uten shopping meldte abstinensen seg en smule etter jobb idag...
- man lar da ikke januarsalget gå upåaktet hen kan skjønne, hihi;)
Ikke for at det var nevneverdig mye å få ut av det, men litt ble det da:)
Blant annet denne lysestaken som jeg har siklet på en stund..
-den var på halv pris, så da måtte den pent bli med meg hjem:)


Jeg har kastet ut det lille juletreet vårt,
og kulene som hang på har fått plass på lysestaken:)



I morgen kommer kjøkkenet til huset vårt i Nord - og jeg virkelig
haaater å ikke kunne være der...er jo så spent!!
Isteden skal jeg bruke kvelden på å finne farge til veggen:)

Slik ser kjøkkenet ut nå, ikke akkurat funksjonelt vel?! ;)


Åsså skal jeg søke på jobb - JUHUUU!
(Mens jeg fyrer for harde livet, hihi:)

Ha en strålende kveld alle sammen!

4 kommentarer :

Christina Mari sa...

Spennende med flytting...!
Blir nok bra..
Skjønner godt at du syns det er kjedelig å ikke være der når kjøkkenet kommer.
Ha en vidre fin kveld.
klem fra C.

Vibeke / Mammas Hus sa...

Velkommen hjem! :) (Til kulda *brrrr*)

Fin annonse på Finn.no - får håpe det selges lett. Når har dere planer om å flytte?


Jeg ser på jobber jeg også. Men med vond kropp har jeg lært meg hva jeg kan gjøre og de jobbene er det ikke så altfor mye av nå. Renhold er ikke noe for kroppen, eller sjela kjenner jeg. ;P

Skal vi åpne butikker sammen? En i nord og en på innlandet. ;) Smart! :)))

*klem*

Villmarkstausa sa...

Herlige bilder;-))
Godt nyttår!

disa sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色