søndag 24. januar 2010

En fin dag på hytta...

Vi har tilbrakt mesteparten av dagen på hytta.
Lille-Gull på Blåfjellskiene sine som hun er så stolt av:)

I kuppert terreng er det greit å få litt drahjelp av bestefar.


Jeg har ikke ski, så jeg gikk bak (og ødela løypene...) med truger.
Utrolig artig å gå med truger forresten,
når man bare venner seg til ganglaget;)


Ut på tur, aldri sur:)

Pølsegrilling på hytta er obligatorisk, sommer som vinter:)

Bålplassen vår er ubetalelig...

Legg merke til de flotte jernplatene bålet er bygd opp mot.
Jeg la faktisk merke til mønsteret i dem først idag..


Det blir vel overflødig å fortelle at Lille-Gull har kost seg;)

Nå er det pakking, pakking og atter pakking på meg i en times tid,
før jeg skal slenge meg på sofaen og se
Walk the Line som begynner klokka 21:)

Håper alle har hatt en fin søndag!

8 kommentarer :

Cecilie sa...

Så herlig! Herlig, herlig, herlig! Nydelig bilde av de to på ski!

Ha en god uke!
Klem, cecilie!

Linda M sa...

Ååååå så koselig :) Jeg bor i nord norge, men må si at sneen har vært fraværende i år. Snakk om omvendt land :) nyt det så lenge det varer, så skal jeg krysse fingrene for at jeg kan ta ut skiene på hytta snart:)

sylvia sa...

så koselig en hytte tur dere har hatt,helt nydelig bålplass,mye glede i dette innlegg.kos deg med film,
klem fra sylvia

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

For en fantastisk nydelig stemning det var i dette innlegget! Skjønne snuppa di og ikke minst søte mammaen hennes ;)

Lykke til med fortsatt pakking, og takk for svar tidligere! Hehe!

Klem!

lillelise sa...

Hørtes ut som en flott dag! Hytta så utrolig koselig ut. Flotte bilder av skiløperne!
Ha en fortsatt fin kveld

-Ultima-Thule- sa...

Så koselig det så ut med skitur, bål og pølser! Her oppe i nord så er det stål is, skiene står godt gjemt i carporten. Og jammen meg er det meldt sterk storm i morgen også!! Merkelig vinter dette!! Kos deg mens du kan :0) *Klem* -Kamilla-

Hulda sa...

Koselige vinterbilder. :) Så deilig ut med grilling av pølser ute i snøen. :)

Sandoren og Blåsten sa...

Hei!
Første besøk på bloggen din og synes det er så fint at du skriver om hytta deres også!

Legger deg til som følger jeg.

Hilsen Gry K