tirsdag 19. januar 2010

Dere er så gode!!!

Jeg har vært en snartur i Nord-Norge i helgen,
uten barn(!!) og pc (iiiiiiiik)!!
Må si det var kos å komme hjem til så mange herlige hilsner fra dere!!

En liten oppsummering:

Jeg har vunnet giveaway hos
Min Lille Interiørhule,
og pakken kom i posten idag!!
Takk, søte du, for de flotte tingene jeg fikk!
Bilder kommer når jeg finner igjen laderen til
kamerat som for endte gang har gjemt seg?!?!
(NOTE TO SELF: legg laderen på fast plass etter endt bruk!!)

(Disse bildene er lånt fra MinLilleInteriørhule)

Jeg har fått award og utfordring av både
Heidi's hvite perle og Lene Christins Interiør...
Setter utrolig pris på at dere valgte å gi den videre til meg!!
*klemme på*
Utfordringen kommer i eget innlegg en av de nærmeste dagene:)


Og sist men ikke minst har jeg vunnet giveaway'en hos
Hilde Heimdal,
jeg er sååå spent på hva som er oppi denne nydelige håndmalte boksen!!


Tusen takk for gleden dere sprer, jenter!!
Og tuuuusen takk til alle dere som har lagt igjen så gode ord hos meg,
jeg er lei meg for at jeg ikke har rukket å svare hver og en av dere,
men det går i ett kjør fra morra til kveld for tida...
Jeg lover herved bot og bedring;)

Ønsker alle en super tirsdagskveld, nå må jeg
shine ferdig til visning i morra!
*kryss fingrene*

5 kommentarer :

Godt Isolert/Victoria sa...

Så heldig du er som har vunnet så mye fint og fått så fine awarder! :)

Kos med tur til Nord Norge regner jeg med - det er jo så flott her! :)

-Ultima-Thule- sa...

Lykke til med visningen! Og gratulere med award og premie :0)
*Klem*
-Kamilla-

MinLilleInteriøHule sa...

så fint at gaven falt i smak.hva syntes du om tavlehjertet?bruk kritt og skriv det du selv ønsker på.
lykke til med visning:)klem

Liv sa...

Gratulerer så mye med awarder, de er virkelig høyst fortjent :-)

Og så heldige vi var da, vi vant jo i samme konkurranse!

Håper også du hadde en fortreffelig tur til Nord Norge.

Kos deg videre med en strålende onsdag! :-)

siren sa...

Wow...skal si meg at det er tøtta si som har flaks ja! Så heldig du er! :)