tirsdag 1. desember 2009

Vinneren er trukket...


Vinneren av min giveaway er trukket:)

Helt utrolig hvor mange som har meldt seg på...
...jeg er så ydmyk og takknemlig,
dere er herlige alle sammen:)
Det ble ialt 108 kommentarer og 3 mail,
og dere har til sammen trukket hele 204 lodd!!
Jeg har brukt True Random Number Generator,
en kjempekjekk kalkulator som velger tallet for deg;)
Veldig lettvint, og ikke minst rettferdig, i den grad det er mulig...
...dere hadde fortjent en premie hver, alle sammen...!!

Sååååå, vinneren er:


Trooommmmmmeviiiirveeeeeellll...............

Så var det bare å begynne å telle igjen da....:)
Personen med lodd nr.176 er:


HOME BY VIRGINIA!!
Gratulerer så mye!
Send meg en mail med adressen din, så kommer pakken i posten:)

Til alle dere andre:
1000 takk for at dere ville være med,
det kommer ny giveaway når jeg runder 10000
besøkende, og det er jammen meg rett rundt hjørnet;)

Ønsker alle en fortsatt fin 1.desember:)

9 kommentarer :

aase sa...

Gratulerer til den heldige vinneren!! Nå skal jeg snart trekke min vinner!!

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Gratulerer til vinneren! :) Heldiggrisen. ;)

Som mine dager er sa...

Oh saligfryd Tyrifryd. Heldig hun som vant. Gratulerer.

Marit

siren sa...

Flotte gaver, synd jeg ikke vant! ;)
Så mange innlegg jeg har gått glipp av hos deg i det siste, snakk om stemning på julemarkedet...så helt nydelig ut der! :) Jeg er for tiden helt neddynget i eksamener, og har knapt vært innom blogger i det siste, gleeeder meg såå til jeg er ferdig med dette eksamensmaset!! Da skal jeg kose meg med blogging igjen! Håper du har hatt en fin 1 advent, en herlig tid vi går i møte ja! Klem Siren :)

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Det var jammen en flott premie! Heldig vinner :D

Smart med den kalkulatoren! Den skal jeg huske på neste gang jeg har "basar" ;)
Håper dagen din har vært strålende!
Klem fra meg :)

Liv sa...

Gratulerer så mye til den kjempeheldige vinneren! :-)

Hurra - hurra - hurra! :-)

Troen og Haapet sa...

Gratulerer til vinneren av flott premie;)
Ønsker deg en fin onsdag!
Klem

Kaoskontroll sa...

Takk for at du vil være med på min giveaway! :)

Jeg likte virkelig innlegget ditt fra julemarkedet. Så koselig! Nesten som å ta et skritt tilbake i tid. :)

Myrsnipa sa...

grattis til vinneren, fin premie :)
Ønsker deg en fin adventstid