tirsdag 8. desember 2009

Utfordring...og mildt vrede....

(bilde fra Countryliving)

Jeg fikk denne utfordringen, og tok den, for en stund siden,
men nå tar jeg den på nytt

da jeg har fått den to ganger den siste uken:)
Og jammen har svarene endret seg ørlitegrann også;)

1. Skriv 3 ting du husker som om det var i går
♥ Den dagen jeg fant ut at jeg var gravid..
Da LilleGull ble født!
♥ Når jeg ble kjent med kjæresten min...


2. Skriv 3 ting du misliker
♥ Uærlighet
Tidsklemma
♥ Rot

3. Skriv 3 ting du liker godt
♥ Interiør!
Være med familie og venner
♥ Sofakos i en trygg og sterk armkrok


4. Skriv 3 blogger du besøker daglig
Veeeldig vanskelig å si, siden jeg besøker så mange daglig...
AnettesHus
Som mine dager er

5. Skriv ned 3 sanger du hører på for tiden
Russian roulette - Rihanna
Moon landing - Sivert Høyem
♥ Kaptein Sabeltann - sunget av min skjønne Virvelvind på 3 år:)



6. Skriv 3 Tv-programmer du følger med på
♥ Hotel Cæsar (og jeg skjemmes ikke engang, hihi)
Jul i Svingen (koooooos vel...)
♥ Luksusfellen



7. Skriv 3 venner du vil sende denne videre til
♥ Velger denne gangen og ikke sende den videre,
siden det bare er noen få uker siden sist jeg gjorde det:)


Denne utfordringen har jeg fått av:
Godt Isolert


(bilde fra whitecompany)

Så til mitt 'milde vrede' som faktisk er på tur å eskalere til større grader nå...
Jeg hadde gledet meg sååå til å få Vakre Hjem i posten den 30.november,
men dagene gikk og ingen blad kom...:(
Jeg kontaktet kundeservice og fikk beskjed om at mitt abonnement
sto på en person jeg aldri har hørt om?!?
Dagen etter fikk jeg ny beskjed;
de hadde fått det i retur fordi postmannen ikke fant frem(!!!)
Hva er det for slags SVADA???
Jeg får da posten hver eneste dag....Arghh...
Så hver gang jeg går i butikken ser jeg bladet stå i hylla og lyse mot meg,
men jeg tør ikke å kjøpe det i tilfelle det 'kanskje' dukker opp i posten en dag...


Til helga kanskje...
burde burde...

Pssst:
Har også fått utfordringen "3 julegaver til under 100-lappen".
Den kommer i løpet av dagen;)

Ønsker alle en flott tirsdag!

2 kommentarer :

Jannes lille sted sa...

Hei og god tirsdag:)

Har en liten hilsen til deg inne på bloggen min
Klem Janne Merethe

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Jeg kjøpte Rom123 fordi jeg ikke fikk det, men så kom det likevel, da ringte jeg de og de la på en måned på abonnementet mitt. ;) Så løp og kjøp du, ring og si fra at du ikke gidder å vente mer, og at de får legge på en måned. :)