tirsdag 22. desember 2009

Takk....


Jeg er så takknemlig for alt jeg har;
en herlig og kjærlig familie,
universets skjønneste datter sammen med verdens flotteste kjæreste!
Det er mye jeg ønsker meg, men jeg mangler INGENTING!
Jeg er virkelig heldig...og lykkelig!
Dette blir nok på mange måter en spesiell og uforutsigbar jul,
men jeg tror også den blir veldig koselig...
Jeg får ihvertfall dele den med alle de menneskene som betyr aller mest for meg.


Husk å nyte denne fine tiden sammen med dine nære og kjære...
...vi vet ikke om den kommer igjen til neste år...
- så ta vare på hverandre og tiden dere har sammen på jorden...
- for tiden går ikke, den kommer...

Ønsker alle en fredelig og fin bittelille julaften.

(bilder fra Better Homes & Gardens)

2 kommentarer :

Hege fra Ditt og Datt sa...

Kloke og fine ord..! Tror vi ofte kan være gode på å klage, men ikke være taknemlige for hva vi faktisk har..! Jeg ønsker deg en fredlig julehøytid!
Mange juleklemme fra Hege

Kari sa...

Du har så rett, det er så viktig å være takknemlig for det man har! For senk så heldige vi er som har familie, venner, julemat, julegaver og julepynt. Et hus å bo i og en god seng vi kan legge oss i om kvelden. Det er slike ting som mange tar for gitt, men vi er jo faktisk veldig heldige som har alt det! Jeg tror at en vil få et mye rikere liv dersom en husker på å være takknemlig :)
Jeg ønsker deg en fin juletid :)