onsdag 16. desember 2009

"Ny" vedkasse og spisebrikker...

Har lenge gått og siklet på en gammel televerkskasse
som mamma og pappa har tatt med ned fra hytta..
Mamma har gnidd på den en stund,
men idag fikk jeg den med meg hjem!!
JUHUUU!!
Jeg ble så glad, jeg elsker den!!
Tusen takk for at du "made my day" mamma;)



Spisebrikkene jeg kjøpte på Kid-salg har
fått initialene til meg og min kjære...


Har hentet inspirasjon fra DETTE inlegget hos Livs Rom.
Jeg har brukt tekstiltusj og metallsjablonger fra Chic Antique,
kjøpt hos Landstil.






Og beskjeden som jeg er; jeg syns de ble kjempefine! hihi:)

Neste prosjekt blir å finne noen linfargede spisebrikker
som jeg kan lage sorte bokstaver på:)

Her flyr dagene unna, og godt er det!!
Bare 11 dager igjen nå, kjære:)

8 kommentarer :

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

For en smart ide å skrive initialene med tekstiltusj! Stod faktisk og så på sånne tusjer på panduro i dag, men måtte løpe for å nå sybutikken så det ble ikke tekstiltusj på meg ;)

Stilig vedkasse du har fått deg!

Heidi`s hvite perle sa...

JA! kjempesmart! Det ble veldig fint..kreativ du er:)

Ha en fortsatt fin uke!

Godt Isolert/Victoria sa...

Så morsom vedkasse! :)
Det ble kjempefint med initialer på spisebrikkene! Jeg noterer meg det tipset, ja!

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Tøffe kassa! *misunnelig*


Og du, er vel ikke det minste forelsket - eller romantsik - du? ;P Søte ble de!!

MinLilleInteriøHule sa...

åååååå....for en herlig vedkurv:)
*jegvilogsåha*tihi!!!!:)

flotte spisebrikker,og en lur og dekorativ ide med bokstavene.

klem

M sa...

Hei snupp, så mye fint du holder på med! Ønsker deg en fiiin tid fremover!

Klem,M

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Så fin trekasse og spisebrikkene ble virkelig fine med trykk på! Flink du er
Ha en flott dag
Klem Janne Merethe

Hjemmekjær sa...

Hei:)
Takk for at du tittet innom min blogg, å takk for hyggelig kommentar!

Vedkassen du fikk med deg hjem var helt knall!! Jeg skjønner godt at du er fornøyd med den!!