tirsdag 15. desember 2009

Kid-fangsten...

Kan skjønne jeg fant ett og annet på Kid sitt julesalg:)
Det var riktignok ganske utplukket, men det hadde jeg regnet med...

Kjøpte 10 slike spisebrikker, syns de var så koselige.


Her brukt som duk/brikke på kjøkkenbenken...


Julestrømpe til Lille-Gull



En engel som fikk plass i gardinstanga...


Nissegutt...
De hadde jenter også, men syns de var litt rare..


I speilet kan dere skimte adventsstaken min som jeg er så glad i:)
Den har jeg ikke vist på bloggen før.
Den er 3 år gammel, og det er nesten et mirakel at jeg ikke
har blitt lei av den enda...
...men neida, den blir nok med i maaange år til:)



Av og til føler jeg meg helt fullstendig tom for noe å blogge om...
Men når jeg først starter på et innlegg går det opp for meg at jeg har så mye å blogge om at kan ikke fatte og begripe åssen jeg skal rekke
å få blogget alt jeg har på hjertet?!?!
Hmmmmm......
Noen som sa ustabil?!
Joda, jeg er det om dagen...
Og da hjelper det å tenke på at det bare er
12 dager
til jeg skal få se verdens beste kjæreste, og Lille-Gulls pappa,
som vi ikke har sett på snart 6 uker...
Det er leeeenge....altfor lenge...
Jeg håper vi slipper å være fra hverandre så lenge igjen...
....noen gang..

11 kommentarer :

Jannes lille sted sa...

Så masse flott du hadde handlet deg! Var på kid selv i dag, men rimelig utplukka der ja! Men en duk fikk i hvertfall være med meg hjem :)

Kjempefin adventstake du hadde!
Klem Janne Merethe

Skogland sa...

En sånn spisebrikke fikk jeg også med meg i dag! Adventstaken din er fin-fin :) Ønsket meg sånn en gang husker jeg..men fant vel ut at jeg ikke hadde plass ;)
klem

Beate sa...

Hei Monica!
Jøss er det julesalg på Kid allerede??? Har funnet masse fint julepynt på Kid i år. Kanskje jeg må ta meg en tur...

Staken i vinduet er helt nydelig!

ønsker deg en fin kveld
klem Beate

Christine C sa...

Så mye fint du fant på Kid. De spisebrikkene kunne jeg gjerne tenkt meg maken til :) Gøy å handle julepynt på salg FØR jul!

Ha en fortsatt fin kveld.

Hege sa...

Så mye fint du har kjøpt!
Vi har lik adventsstake
- og er såå glad i den selv:-)
Ha en fin kveld, klem Hege.

Godt Isolert/Victoria sa...

Så flotte ting du har handlet på Kid. Jeg tror jeg får ta turen innom Kid på Sortland i morgen for å sjekke om de har noen godbiter igjen til meg! :)

Laila Johanne sa...

Så bra du fant noe du likte! De brikkene var søte.. *notere*

Jammen er jeg glad for at du har mye på hjertet som du vil blogge om! Liker meg godt her hos deg, alltid noe koselig å se på og lese...

Håper dagene til du ser din kjære igjen går fort (for deg, mine dager trenger ikke gå så fort.. hehe)!

Klem!

Laila Johanne sa...

forresten! Glemte å svare på spørsmålet ditt :) Stolene heter Nicole (tror jeg) og er fra Skeidar..

Lille Liljehvit sa...

Å nei! Jeg glemte KID!! huff...

Jeg dro på besøk til en av mine gode venninner, og der var også en av mine beste venner!! Hun har tatt med seg gullungen, og dratt hit til Norge fra London :) Så da ble jeg til sent, og kjaset med de. OG jeg kom faktisk ikke på Kid før jeg så kommentaren din på bloggen min akkurat nå :) Får prøve å huske det i morra :)

Ha en fin uke!

Lille LiljeHvit :o)

Beppe sa...

hmmmm ;) Kid kan overraske noen ganger. Jeg glemmer bare at butikken finnes, men stort sett når jeg er innom, så finner jeg ett og annet, som like gjerne kunne vært kjøpt i en flott interiørbutikk. Tror jeg må til byen i morgen, og se etter spisebrikkene. Syntes stoffet er så nostalgiskt og flott. Har duk i samme, og føler det er litt "bestemor aktig" over det :)
Ha en god dag. Klem Beppe

Kari sa...

Nei, det nytter ikke å komme noen dager etter at salget har startet, det fikk jeg erfare! Men det var fin e brikker du hadde funnet :) Så koselig det blir når han kommer hjem! Jeg gleder meg på dine vegne :)
Ha en fortsatt fin førjulstid!