tirsdag 8. desember 2009

Jeg gir meg ende over.....

Har fått nok en award i dag, denne gangen fra Janne Merethe med bloggen
Jannes Lille sted,
forøvrig en kjempekoselig blogg som er vel verdt et besøk:)
Tusen takk Janne Merethe, det varmer virkelig at du trives i bloggen min;)
Det er nettopp sånne personer som DEG som gjør bloggingen så innmari koselig!


Jeg har øst rundt meg med award'er de siste dagene,
og det føles igrunn ganske godt i disse juletider:)

Denne velger jeg å gi videre til:

Melis
Hannas sjarmerende jul
Godt Isolert
Modern Country

Håper dere tar i mot den:)


3 kommentarer :

Heidi`s hvite perle sa...

Så heldig du er da!! Koselig å få så mange awards! :) Gratulerer!!!

Anne sa...

Nydeleg blogg du har! Og velfortent award:)
Klem Anne

Godt Isolert/Victoria sa...

Du har virkelig fortjent disse awardene for du har en kjempeflott blogg! :)

Tusen takk for at du gir den videre til meg, det setter jeg utrolig stor pris på! :)