tirsdag 8. desember 2009

Interiørjulegave under 100-lappen...

Jeg er så heldig å ha fått en utfordring fra
Lene Christins Interiør.
Den lyder som følger:

"Finn tre interiørgaver på nett under 100 kr".
Kall innlegget for "Interiørjulegave under 100 lappen "
Vis bilder på bloggen, og gi utfordringen videre til tre bloggevenninner.
Tips M om innlegget ditt,så samler vi forskjellige julegavetips på
Et glimt av M bloggen.http://etglimtavm.blogspot.com/

Og link til den som ga deg utfordringen!


Nydelig skilt fra Wallas verden til kr. 89,-.
En av mine favoritt nettbutikker, vel verdt et besøk!


Koselig nostalgisk bok fra Berit sin lille nettbutikk til kr. 95,-
Om du ikke har besøkt nettbutikken hennes bør du gjøre det,
hun lager så utrolig mange fine bøker og penalhus!


Sett med 3 tøffe sorte metallhjerter fra Lobelia til kr. 99,-
Lobelia er en kjempekoselig nettbutikk med stort utvalg,
ta turen innom:)

Jeg sender utfordringen videre til:
Det gode liv
Skogland
Lille Liljehvit

8 kommentarer :

Hanne sa...

For et fint initiativ. Jeg følger med videre til de bloggene du har utfordret - kanskje får jeg noen gavetips sånn på tampen.
Det var tre flotte tips du hadde funnet fram til.

Lene sa...

Så utrolig bra. Alltid greit med julegavetips, og det er ikke alltid lett å finne noe dersom man skal kjøpe en liten ting:-).

Sjarmerende JUL sa...

Tusen tusen takk for awarden -den varmer! Kjempefine julegavetips hos deg også. Jeg ønsker alle :)
Håper du får en fin juletid på Lillehammer. Det er et flott sted.
klem fra Hanna

Fro sa...

Det er første gangen jeg titter innom bloggen din - den er utrolig koselig! La meg til som følger også, jeg. :-)

siren sa...

Heia! :) Wow så flotte ting du har funnet til under 100 lappen! Takk for utfordringen, jeg tar den jeg...etter eksamen er innlevert! ;) Håper du har det fint! Klem Siren :)

Lene Christins verden sa...

Så fine julegaver...
Ville hatt alle...;O)
Klem fra Lene Christin

Lene Christins verden sa...

Så fine julegaver...
Ville hatt alle...;O)
Klem fra Lene Christin

Camilla, Casa de Bach sa...

Takk for koselig hilsen i nyfødt-innlegget på bloggen min!

Alltid kjekt å besøke nye blogger, stikker snart innom her igjen!

Snart er det helg - kos deg!

Hilsen Camilla ;)