torsdag 3. desember 2009

Hvil i fred, Regine...

Vakre og tapre Regine Stokke sovnet inn i dag med sine nærmeste rundt seg...
Hun har hatt kreft den siste tiden og har kjempet en hard kamp,
som hun dessverre tapte, bare 18 år gammel...
Jeg, som veldig mange andre, har fulgt BLOGGEN hennes,
kampen mot smertene og hennes opp og nedturer...

For 15 mnd siden var hun en frisk ungdom...
...tenk så fort livet kan forandre seg...

Jeg kjente deg ikke, Regine, men jeg er så forferdelig lei
meg for at du ikke fikk være her på jorden lenger...
Takk for at du delte den vanskelige tiden med oss..
Du har satt dype spor etter deg..


Jeg tenner lys for deg ikveld..
Hvil i fred, Regine...

2 kommentarer :

yesheimen sa...

Ufatterlig trist. Jeg lar tårene strømme. Hvil i fred Regine.
Ann<3

Heidi`s hvite perle sa...

Forferdelig trist...