torsdag 3. desember 2009

Husbilder...

Endelig har jeg fått husbildene som jeg var så spent på, og jeg er SÅÅÅ fornøyd!
Tror kanskje huset blir lagt ut på Finn i morgen...
...dette blir spennende:)

Jeg er litt tom i kropp og hode om dagen, så jeg klarer ikke å finne energi til å
blogge noe særlig nå, men jeg kommer sterkere tilbake:)
Håper bare ting roer seg litt og jeg får orden på meg selv...
Noen ganger blir det bare for mye..

Her er ihvertfall bildene, ble de ikke fine??

Velkommen inn:



















9 kommentarer :

Heidi`s hvite perle sa...

Nydelig hjem altså! Skulle ønske det var jeg som overtok;)

Lykke til med salget!

Klem Heidi

lovecountrychabbychicstyle sa...

masse lykke til med salget! dette burde gå kjapt unna, veldig pent hus!

stor klem fra Lillan

Som mine dager er sa...

Dette er jo Vakre Hjem i miniformat. Kan ikke forstå annet enn at huset blir solgt fort.

Masse lykke til.

Marit

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Åh, herregud for et NYDELIG hjem du har!!!! Jeg ville gjerne kjøpt det :D Tviler bare på jeg får sambo med på å flytte til Lillehammer... Hihi!

Lykke til med salg!
Klem!

lillelise sa...

Så lekkert huset ditt er! Så fint som dette er bør salget gå lett som bare det!
Bra det gikk fint om jeg kopierte skiltet ditt, skulle bare låne litt ideer og sette sammen noe som jeg fant på selv, men det endte opp nærmest som en blåkopi...
Ha en fortsatt fin kveld

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Kjempefine bilder! :) Krysser fingrene for at du får solgt raskt! :))

Maria sa...

For noen fine bilder, skulle gjerne kjøpt det huset :)

Ønsker deg en kjempe fin helg!
klem Maria!

Lene Christins verden sa...

For et fint hus... Det hadde jeg flyttet inn i med en gang...
ha en fin fin helg..
Klem Lene Christin

ninabakke sa...

Utrolig nydelig! :)