torsdag 17. desember 2009

Håndklær blir til spisebrikker!?!?

Idag har jeg vært en tur på julesalg hos Jysk.
Jeg var egentlig ute etter spisebrikker, men det var helt ribba gitt...
Isteden fant jeg disse kjøkkenhåndklærne, 3 stk for kr 20,-(!!!)



Det er ofte sånn med meg at hvis jeg får en idé,
og blir fornøyd med resultatet av den,
så får jeg litt dilla...
Så nå skal jeg straks ut å kjøpe svart tekstiltusj og gjøre
disse håndklærne om til dobbeltsidige spisebrikker....
...tror jeg..hihi;)

Følg med;)

5 kommentarer :

Heidi`s hvite perle sa...

Jeg kjøpte helt makne i dag til min mor!:) De er kjempefine, og jeg lurer på om jeg skal kjøpe noe til meg selv også:)

Spent på resultatet!

Ha en fin kveld.

Maja sa...

Nå er jeg spent;)
Fine var de!

sylvia sa...

å de var helt nydelige,
blir spennende å se dem ferdige her.
klem fra sylvia

Camilla sa...

Gleder meg til å følge dette videre, kanskje man kan snappe opp noen gode tips ;)

Juleklem fra meg.

Liv sa...

Ja, de var ordentlig fine!
Blir spennende å se hva du finner med disse kreative ideene :-)

Ha en super dag med masse julestemning! :-)