mandag 7. desember 2009

Enda en Award...:)

Søte Lene Christin har laget denne award'en og gitt til meg og 6 andre=)


Jeg blir så glad!!
Vi har nettopp fått dårlige nyheter om et nært familiemedlems
helse- og livssituasjon, så det varmer spesielt mye idag, Lene Christin,
det skal du vite...
Tusen tusen takk...

Jeg velger å gi denne videre til disse 7 herlige jentene:

Lottas Himmelrom
Hilde Heimdal
Min Lille Lykke
Lyse Drømmer
Lisbeth sin Lille Verden
Hjem og Lykke

og sist men ikke minst, så har avsenderen fortjent å få denne selv også:
Lene Christins interiør


Håper dere vil ta imot den:)

Ny (jule)header er på plass, jeg kan leve med denne;)
Hva syns dere?

12 kommentarer :

June sa...

Hei! Gratulerer med nok en award! :)
Nye headeren var kjempefin. Veldig koselig!
Håper alt ordner seg med familiemedlemmet. Trist å høre!

Ønsker deg en fin kveld videre!

-June

Lykkehjem sa...

Gratulere med enda en award. SÅ koselig da,vell forjent:)

Så koselig header, den var det virkelig julestemning over.

Huff, ikke gøy.Håper alt blir bra igjen med familiemedlemmet.

Masse lykke til med salg av hus. Spennende.

Håper uken blir fin.
Klem*

Lene Christins verden sa...

Så koselig at du sender den tilbake... Tusen takk...
Håper det går bra med familiemedlemmet...
Og husk, du fortjener den virkelig...
Nydelig header...
Stor klem fra meg

Hilde Heimdal sa...

åååå så koooselig nå ble jeg glad :)))))

Hilde Heimdal sa...

Off.....det er ikke noe gøy når noen nære er syke.

Jeg tenker på deg og sender mine tanker til den syke og dere rundt.

Vi får håpe, for håpet gjør ikke til skamme, så håper vi på bedre helse :)

Klem:)

Hilde Heimdal sa...

Headingen din var kjeeeeeempefin:)

Liv sa...

Hei hei, så trist å høre om familiemedlemmet. Jeg sender over positive tanker til deg.

Vakker, vakker header, godteri for øyet :-)

Og gratulerer så mye med award, den er så fortjent!

Jeg har en utfordring til deg jeg på bloggen min, hvis du har lyst til å ta den :-)

Ha en riktig god natt!

yesheimen sa...

Grattis med fin award. Den har du fortjent. Du har en herlig blogg som alltid er verdt ett besøk.
Klem Ann<3

Lyse drømmer sa...

Hei på deg:) Så heldige vi var begge to, som fikk en så koselig award! Tusen takk til deg:D

Headeren din er kjempefin! Misunner deg den nederste skrifta!
Takk for støtten på innlegget mitt...

Ha en fortsatt fin uke, her er det julestress for alle penga...
Klem:D

Jannicke sa...

Hei og god morgen!
Dette var koselig på en tidlig tirsdags morgen ;o)
Tusen hjertelig takk! Klart jeg tar i mot den!! Jeg oppbevarer awards i bildebloggen min, men tok en avgjørelse for lenge siden om å ikke dele ut videre (har så problem med å velge ut...).

Headeren din var veldig fin og julete!!
Trist at du har noen nære som er blitt syke... Jeg håper det går bra..
Ha en fin tirsdag,
og igjen : Tusen takk!!
Klem J.

Christina sa...

Tusen takk for så koselig award!
Nydelig blogg og ny header,du er kjempeflink..

Håper du har det bra;)Ønsker deg en fin onsdag.
Klem til deg.

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei på deg og tusen takk for award. Setter stor pris på det. Ha en fin juletid.
God klem