mandag 7. desember 2009

Award og takk...


Jeg har fått en award av Laila i bloggen Min Vinterverden.
Tusen takk, Laila! Jeg setter så stor pris på det:)


Jeg er igrunn ganske speachless over alle besøkene og
hyggelige kommentarer jeg har fått i det siste....
Hadde noen sagt til meg i april at jeg skulle ha nesten 10 000 besøkende
innen jul hadde jeg ikke trodd det et sekund!
Jeg er så ydmyk, glad og stolt over å få være en del av dette fellesskapet,
og vil igjen takke ALLE som er innom med gode ord,
uten dere hadde ikke bloggingen vært på langt nær det samme!!
Vet det er mange som følger meg som ikke har blogg også og som er innom på besøk uten å kommentere, jeg setter selvfølgelig like stor pris på dere,
og tenker at det er vel en grunn til at dere følger meg;)
Litt av grunnen til at jeg startet med blogging var at jeg hadde et lite
håp om å kunne inspirere andre....
...og det håper jeg at jeg har klart!

Jeg har ihvertfall lært UTROLIG mye på den korte tiden jeg har vært i blogglandia,
jeg henter daglig inspirasjon fra så mange av dere,
og jeg "oppdager" nye blogger som jeg legger til i leselisten min omtrent daglig:)

(bilde fra Google)

Så til alle mine lesere:
1000 takk for at dere gjør blogglandia til et herlig sted å være!!
Stooor klem til hver og en av dere!

Denne gangen velger jeg å gi award'en videre til:

Som mine dager er
Livs Lyst
Wallas verden
Mammas Hus
Stines blogg

Håper dere tar imot den;)

P.S:
Tror jeg skal klare å komme med et innlegg i kveld med funnene jeg gjorde på julemarkedet;)
Bedre sent enn aldri, hihi:)

(bilde fra Tilbords.no)

7 kommentarer :

sylvia sa...

gratulerer med adwarden.
den var vel fortjent.
ja det er hyggelig i blogglandia,
masse å lese å flotte bilder å se,vi får venner.
ønsker deg en herlig dag.
klem fra sylvia

Livs Lyst sa...

Tusen takk!!! Det var kjempe hyggelig at du hadde lyst å gi meg en slik tanke! Og så nydelige bilder du hadde her inne!! De fatene var herlige og julestemningaktig. Hihi. Flink er du i alle fall!

Hilsen og takk fra Liv

Som mine dager er sa...

Gratulerer til deg som fikk Awarden først. Er varm om hjertet for at du velger å gi den videre til meg. Tuuuuusen takk, kjære du.

Klem fra Marit

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Så fine ord du skriver til oss alle! Og tusen tusen takk for at du vil beære meg med awarden. :))))

Jannes lille sted sa...

Gratulerer med award! Virkelig fortjent, du har en aldeles nydelig blogg.

Ønsker deg en fin mandag og ny uke
Klem Janne Merethe

Lene Christins verden sa...

Gratulere så mye med Awarden, vel fortjent synes jeg...
Klem Lene Christin

Hilde Heimdal sa...

Gratulerer med awarden :)

Du har en kjeeempefiin blogg og du er så flink til å kommentere, setter veeldig pris på deg :))))