mandag 16. november 2009

Tips taes imot med takk...

Joda, jeg innser at jeg har svært få bekymringer
når min største utfordring er som følger:

Jeg er på jakt etter en frittstående toalettpapir holder...
Vet akkurat hva jeg vil ha, men det skal vise seg å
være ubegripelig vanskelig å få tak i?!
Noen som har tips om hvor jeg kan få tak i noe som ligner disse i Norge??
Disse har jeg funnet på Ebay, men pysete som jeg er,
så tør jeg ikke hive meg uti å handle fra det store utland...:/




Har riktignok funnet en på
Landstil,
men syns den var litt spinkel..


Hva syns dere??
Blir veldig glad for tips:))

Psst!!
Har du husket å melde deg på min
GIVEAWAY??
Trekning 1.desember:)

2 kommentarer :

C ♥ sa...

Skjønner godt at du liker de. De var utrolig fine! Og helt enig at den på landstil var spinkel i forhold. Men jeg kan berolige deg med at jeg har bestilt MASSE fra ebay, og aldri hatt et eneste problem. De koster vel ikke all verdens, så er kanskje verdt et forsøk? En gang må jo være den første ;)

Lykke til i hvertfall! klem C

Jannes lille sted sa...

Ja de var jo kjempefine! Har også bestilt masse på ebay, og det går veldig fint! Så bare å kaste seg utti det :) lykke til med jakta:). Ønsker deg også en fin mandag og ny uke. Klem Janne Merethe