tirsdag 17. november 2009

Takk!! ....og GISP...!?

Tusen takk til alle som har sagt sin mening om toalettpapir holderen!!
Dere er supre alle sammen:)
Har ikke hatt opptelling, men jeg valgte å tro at den grå fikk flest stemmer, hihi:)
Den er bestilt og betalt, gleder meg til å få den!


Jeg bruker MYYYE tid på Finn, liker å følge med på hva som selges i området og selvfølgelig å få være litt "flue på veggen" hjemme hos andre:)
Det er så mye inspirasjon å hente, med dertilhørende skrekkopplevelser..
Da jeg hadde min daglige "flue-økt" i går kom jeg over DENNE annonsen.
(som på ingen måte må kategoriseres som noen skrekkopplevelse,
bare så det er sagt:))






Her var det jo veldig lekkert og jeg tenkte med en gang at her
bor det en DAME med øye for skjønnhet og helhet.
Helt til jeg kom til dette bildet:



Jeg stoppet opp, og må innrømme at det gikk et lite gisp igjennom meg..
(når ble jeg Frøken Bibelstripp liksom?!)
Skal tro om dette er et slags "vi møtes på halvveien kompromiss" med en antatt mannlig samboer?! Et sprekt og dristig innslag må jeg si:)
Den hadde riktignok aldri fått innpass i min stue, men jeg syns alikevel det var tøft,
i den grad jeg har rett til å synse noe om det:)
Enn hos dere?

Ønsker alle en flott tirsdag!

13 kommentarer :

lillelise sa...

Hei!
Utrolig lekker leilighet, men jeg tror neppe den plakaten hadde fått noen plass i stua mi. Men på en måte syntes jeg kontrasten var tøff!
Takk for hyggelige kommentarer og gode tips på bloggen min. Nå bærer det straks av sted til Lillehammer på teppejakt til sofaen.
Ha en fin dag

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Den passet inn, på en måte, men ville nok ikke hatt den der selv nei. *ler*

Anonym sa...

Kan jo hende det er damen på bildet, som eier leiligheten....

Bette sa...

Var egentlig litt kult! Hadde jeg vært avbildet i Playboy,så hadde jeg nok hengt det opp på veggen jeg og;o) ....men ikke i så stort format.....He-he!

sylvia sa...

nydelig leilighet,sikkert hun som bor der som det er bilde av,hehehe herlig..
klem fra sylvia.

Tyri-jenta sa...

Aaaah, det tenkte jeg ikke på;) Det er sikkert huseieren som er på bildet;)
Jeg kunne drept for det kjøkkenet tror jeg:)

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Har han noe han skulle ha sagt...? *fnise* JR får se, og sier "jeg har ikke peil" og så får han ikke klage etterpå. ;)




(Jeg tror det er en gammel glamourmodell, på andre veggen er jo Rita Heyworthe... Så bildene er sikkert Vintage og dermed kule ;P)

Godt Isolert/Victoria sa...

Litt morsomt, men hadde ikke blitt aktuelt her hos oss! :)

Lykke til meg hussalg, flytting, jobbleting og det som hører med! Håper det ordner seg raskt!

Camilla sa...

Hei, for en koselig og fin blogg du har! Ble inspirert av innlegget ditt nedenfor her, så nå må jeg inn på ebay å titte etter dorullholdere ;)

Ha en fin kveld videre!

Lindas hus sa...

Så J......bra!!!! Og det bildet var tøft! Men jeg også ville ha nektet å ha det i stua;) gangen eller badet greit, men stua nei! Og jeg er langt i fra prippen;) Ha en herlig kveld. Klem

Home By Virginia sa...

Ha ha ha... Vi så på den leiligheten i går på Finn og jeg tenkte NEI, ikke i mitt hus...!!! :P Hi hi... Resten av leiligheten var jo bare lekker da... *Sukk*

Ha en fortsatt fin uke...!!!

Klem fra Malin Virginia

Liv sa...

Den grå var utrolig lekker den også, du kommer til å bli superfornøyd :-)

Vet du, jeg synes kontrasten med bildet til de delikate og stilfulle møblene ble råtøft jeg! Men jeg elsker jo rare kontraster også da så :-)

Tusen takk foresten for en utrolig koselig kommentar på bloggen min. Jeg ble så glad, for bloggen min er jo bare baby enda vet du :-)
Og butikken på Triaden kan du bare glede deg til. Jeg sukket meg igjennom hele butikken, men min kjære skjønte jo ingenting av hintene mine på det jeg ville ha. Så jeg skal tilbake dit helt alene å handle :-)

Ønsker deg en fortsatt fin-fin kveld!

Myrsnipa sa...

tja, flott leilighet og bildet/plakaten passer sikkert til eierne men ville nok fjernet den for fotografering og visning :D