torsdag 26. november 2009

Pikekyss og dagens kupp del 1..

Pikekyss-produksjonen er i gang, og dere har helt rett,
det var da slettes ikke så vanskelig:)


1 brett i ovnen med hvite, og 1 brett med hvite på vent...


Og rosa dose står klar i Bosch'en:)


...og arbeidet må godkjennes av sjefen i huset kan skjønne;)



Gjenbruket fikk besøk av meg idag, så ble de kvitt litt "skrot"
... eller som jeg ville sagt det;
SKATTER!

Det ble noen Norgesglass som jeg tenkte å fylle med pikekyss,
bilder kommer når de er ferdig fylt og stæsja...

Men SEEE denne lekre vekten da!!


Jeg kjente hjertet gjorde et lite hopp når jeg så den,
helt perfekt for meg, det er akkurat en sånn jeg har sett etter!
Kjenner jeg er glad i den allerede, hihi;)
Foreløpig pyntet med sandkakeformer
(altfor blanke vel og merke, skal tro om det går an å legge
dem i syre av noe slag for å matte dem ned litt?!)
Tenkte å fylle brettet med pikekyss når de er ferdige,
bilder kommer i del 2, så sant verket blir vellykket...

11 kommentarer :

lovecountrychabbychicstyle sa...

åhh så herlige pikekyss:O))))

ha en fin kveld

klem fra Lillan

Beppe sa...

Så flotte pikekyssene ble!! Tror jeg må lage det endag med småjentene :) Og du - helt enig at vekten var superflott :) Klem Beppe

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Så flinke dere (!) er da! :)

Lindas hus sa...

Ha ha! Det første jeg la merke til var vekten din;) og pikekyssene var nesten glemt.....skjønner godt at du falt for den! For den hade ikke jeg klart å gå i fra heller! Ha en fin kveld og kos dere med små kyss;) Klem fra Linda

Mor og datter sa...

Hei på deg!
Ja, jeg har virkelig hatt et ekstra piff i dag!har rydda og svetta i hele dag. Så nå er jeg egentlig heeelt utslitt!Men på en god måte, for jeg vet at det er for det bedre;)
Helt enig!Jeg får aldri nok av Norges glass!:) Så mye man kan gjøre med de! haha jaa, jeg har litt for mye å gjøre i helga..bare passe på at jeg ikke bruker for mye penger i helga!har allerede brukt for mye..

Skal si du er flink med disse pikekyss? har du oppskriften til det?det har jeg aldri laget..

gleder meg til å se del 2 ;)
klem

Grys lille sa...

Takk for koseig kommentar! Det så jammen godt ut med pikekyss... Kanskje noe vi også skulle prøvd??
Lysestaken er nok 6-7 år gammel, kjøpt et sted i Sandnes. Om jeg skulle se noe liknende, skal jeg ha deg i tankene og gi beskjed!!:)

klem fra gry

Marthe sa...

Å nå fikk jeg også lyst til å lage pikekyss for å gi vekk i julegave! :D
Har du ei oppskrift å dele? :)

Kjempefin vekt du har fått deg!!

Mor og datter sa...

Hihi så bra at oppskriften i del 2 ;) gleder meg! håper den er "lett" i mine øyner og da;)hihi
Det er jo så gøy å bake/kokkelere når det er enkelt og smaker godt!;)

Jeg digga vekta di!!
grattis!
klem

Lene Christins verden sa...

Så flinke dere er... Sånne må jeg å lage, det er jo så godt å...
Den vekten var kjempe fin, heldig med den...
Klem Lene Christin

sylvia sa...

hei,
så flink du er,
nydelige pikekyss,
ha en herlig kveld,gleder meg til fortsettelsen.skjønne ting du fikk.
klem fra sylvia

lillelise sa...

Hei!
Så flinke dere har vært! Og etter bildene å bedømme godkjente kjøkkensjefen pikekyssene! Vekta var kjempefin, ønsker meg en sånn sjøl. Lurer på om jeg skal på skattejakt hos bestmor i helga...