fredag 27. november 2009

Oppskriften på en God Jul...


Fant denne oppskriften på Tilbords.no
som jeg bare må dele med dere:

500 gr. Ro til å kikke ut av vinduet hver morgen.
3 dl Tid til å fortelle dem rundt oss hvordan vi har det.
6 dl Tålmodighet når julegavene skal handles inn.
2 ts Tro på at stearinlys skaper ørlite grann lykke.
1 knivsodd Lyst til å invitere til førjulsfest helt på sparket midt i desember.
3 stk Nellikspiker og litt inspirasjon til å gjøre det hyggelig hjemme.


Her skal det stekes/tørkes epler i kveld,
gleder meg til å kjenne duften fylle huset!
Ønsker alle en deilig fredagskveld:)

(bilder fra Tilbords.no)

5 kommentarer :

sylvia sa...

hei i kvelden
ja det gjelder å ta det rolig i jula og advent å...nyte tiden.
herlig oppskrift..
takk for hilsen hos meg,å du jeg kan nesten kjenne eple lukta helt hit,hvor mye har du ovnen på å hvor lenge.?
ha en fin kveld ,
klem fra meg

melis sa...

Hei!

Denne var herlig ;) Tusen takk for at du ville dele den! Viktig å finne hverdagsluksus - håper at du kan nyte epleduften, varmen - og følelsen av flere fridager i strekk i vente ;)

M:)

Liv sa...

Å, den var fin! Takk for at du delte den :-)

Kos deg med tørking av epler. Jeg synes jeg kjenner duften helt hit, jeg..mmmm..

Ha en fortsatt strålende fredagskveld :-)

Camilla sa...

Det er vel noe i det.... artig skrevet =)

Riktig god helg!

Klem fra Camilla.

Sveitserhus og rosehage sa...

For en nydelig blogg du har! Her var det mye fin inspirasjon å finne. Gleder meg til å følge bloggen din videre. Må nok prøve meg på pikekyss og tørkede epler jeg også :)

Ha en fortsatt fin helg!