søndag 15. november 2009

Konstruktiv og koselig søndag...

Idag hadde jeg for en gangs skyld muligheten til å sove lenge,
da Lille-Gull har sovet hos besteforelderene i natt:)
Vi var der på årets "test-ribbe" igår, slik vi bruker å gjøre hvert år:)
Jeg spiste meg som vanlig ubehagelig mett, slik jeg alltid gjør på ribbe, men jammen var det godt!

(bilde fra Google)

Idag har jeg fått gjort UTROLIG mye som jeg har hatt hengende over meg lenge..
Har skiftet på senger, støvsugd og ryddet opp ute, og ryddet vekk hagemøblene.
Og ikke minst ryddet opp på gjesterommet som har vært
"rote/redskap/male/lukke-igjen-øya-og-døra-rom" helt siden jeg flyttet hit..
Nå er det ryddig og rent, får nemlig besøk av megler på tirsdag
og da må det være strøkent kan skjønne:)
Pappa har vært til stoooor hjelp utendørs idag, som han alltid er!
Lurer på om mamma serverer ham maur til frokost,
han klarer nemlig aldri å sitte i ro:)
Takk for hjelpa pappa, du er super:)

Etter endt arbeidsøkt hadde jeg mamma og pappa,
lillebror + samboer og barn på middag,
det var kjempekoselig!!
Tusen takk for besøket til dere alle!


Må bare vise dere engelen jeg kjøpte på Europris igår, syns den var så nydelig..
har hengt en liten lykt på hånden dens, og den fikk selveste hedersplassen på pidestallen etter min kjære bestemor..

De har 3 forskjellige typer slike engler på Europris, jeg har kjøpt en til også, men den har ikke kommet ut av esken enda..
har på en måte ingen plass å gjøre av den, men jeg bare MÅTTE ha den...
Noen som kjenner seg igjen?? hihi:)


På lyset har jeg festet et av de 6 søte lys-smykkene jeg kjøpte hos Wallas Verden,
de gjør utrolig mye ut av seg, må nok ha meg flere slike:)


Dette skulle etter planen være et kort og enkelt innlegg, men det skar seg fullstendig ser jeg;) Rart med det, enda så tom jeg føler meg så danser fingrene over tastaturet når jeg først kommer igang!

Nå er det sofaen, Robinson og Varg Veum på meg:)

Håper alle har hatt en like fin søndag som meg!

6 kommentarer :

Cecilie sa...

Tusen takk for kommentar hos meg! Veldig enig i det du skrev der! Tror nok ikke det blir vaksine på oss heller... Men er et vanskelig valg!

Det såg herlig ut med ribbe! :) Og for noen søte lyssmykker! :)

Ønsker deg en god uke!

Klem!

Kirsebær sa...

Det høres ut som en fin og givende dag; det er herlig å få unnagjort husarbeid - og ikke minst å få sove lenge. ;o)

Nydelig engel og skjønne lyssmykker!

Ønsker deg en riktig god ny uke. :o)

siren sa...

Hei! Skrev kommentaren til deg på feil plass jeg...hihi...sjekk under! Klem :)

Bette sa...

Deilig å få sove lenge!
Så fint lyset ble med litt pynt på:)
Ha en strålend uke!

Klem fra Bette

Jannes lille sted sa...

Hei:) Så flott den engelen fra Europris var, skjønn:) Må virkelig si du har funnet masse fint her som du viser frem i innlegget under også!

Håper du har hatt en fin tur
Ønsker deg en fin uke
Klem Janne Merethe

Hanne sa...

For ei gjennomført herlig helg dere har hatt! Nå håper jeg den nye uka også blir god.
Pludrehanneklem