fredag 13. november 2009

Keep Calm...og herlige funn!

Jeg har skrevet ut Keep Calm plakat med fotoskriveren min, og resultatet ble jeg igrunn meget fornøyd med om jeg må få si det selv:)
Fargen så mørkere ut på bildet jeg lastet ned, men utskriften ble litt lysere,
helt perfekt!
...nå mangler jeg bare en Ribba ramme fra O'Store Ikea:)
Inntil jeg får tak i den får den stå her så lenge..


Hadde egentlig lyst på en større en, men jeg tror faktisk denne i A4 blir vel så bra.
Lurer på om den havner på badet?!

*


Har også kommet over en nyyydelig serie på Jysk,
prisen er jo omtrent en slikk og ingenting,
så dette måtte nok pent bli med meg hjem:)
Havner nok på badet dette også..
Nydelig, ikke sant?



Jeg fikk tatt bilde av den herlige lysklypen jeg har kjøpt hos Wallas verden,
med det lille batteriet jeg har igjen på kameraet...
(jadda, jeg leter fortsatt etter laderen...)
Legg merke til den søte lysbunten med lavendel og emblem hun sendte med som en gave:)
Du er virkelig en skjønn sjel, Ragnhild!


Boken har jeg funnet på en brukthandel,
den er skikkelig slitt og flekkete - helt nydelig.
Den er faktisk i fra 1865 og kostet bare 10 kroner,
det kaller jeg et
FUNN!!

9 kommentarer :

lillelise sa...

Hei!
Så fine ting! Lurer på om jeg også må ta meg en liten tur på jysk over helga...
Ha en fin kveld

Home By Virginia sa...

Fine bilder du viser... :)

Har også sikret meg disse godsakende fra Jysk... Helt skjønne... ;)

Ha en fin søndag og en herlig ny uke...!!! :D

*Klemmer fra meg*

Lene Christins verden sa...

For en fin blogg du har.. Denne må jeg følge...

Lene Christins verden sa...

Ja, lykten er kjøpt på Bohus, hvor de har mye mer fint...
Jeg er med på trekning, vettu..
Ha en fortsatt fin kveld..
Klem

Linnemy sa...

Serien var Jysk er utrolig flott! Jeg var innom Jysk på Alnabru i går for å se om de hadde det vakre treskrinet til smykker, men selvfølgelig var de tomme :(
Får prøve en ny butikk i morgen, krysser fingrene for at de har!

siren sa...

Ahh...nesten likedan engel har jeg også...og en til i samme sort, akkurat som deg, hadde egentlig ikke plass, men kunne ikke la være. TYPISK!! :) Men var jo skikkelig smart å henge en lykt i hånden, kreativt! :)

Jeg vil gi Julenatt i blåfjell et terninkast i mellom 3 og 4, men smaken er jo som baken. Det var egentlig en ganske "alvorlig" film, bare 2 ganger var det full latter i kinosalen. Satt faktisk ei jente på en ca 3-4 år rett ved siden av meg, hun var til tider urolig, men hun fulgte også med til tider. :)

Hanne sa...

Her var det fryd for øyet i lange baner. Nydelige bilder av dine nyeste kupp :-)

Anonym sa...

Hei.
Hvor fant du printen? Jeg har også lyst på et sånt som jeg printer ut selv... :)
PÅ forhånd takk!

Tyri-jenta sa...

Hei=)
Jeg googlet plakaten og valgte 'bilder'.
Da kommer det opp et realt utvalg=)
Lykke til!