søndag 29. november 2009

Julekort 2009 og julemarked...

Årets julekort er bestilt:)
Her er Lille-Gull forholdsvis høy på sukker, etter å ha klemt i sen en heeel sjokoladenisse,
som forsåvidt har satt sine spor i det lille supersøte fjeset;)

Forside:

Bakside:

Jeg har ikke fått pyntet til advent ennå...
Grunnen til det er at jeg skal selge huset, og får besøk av fotograf på tirsdag.
Man vet jo aldri hvor lenge huset blir liggende på markedet, og jeg har særs dårlig
erfaring på området, da det forrige huset lå ute i nesten 8 mnd...
Håper det ikke blir så lenge denne gangen, men uansett litt teit å vise adventspyntet jul i mars/april...selvom jula strengt tatt varer helt til påske, hihi;)
Eller hva tror dere??

Igår var vi på julegateåpning på Lillehammer, det var kjempekoselig!
Jeg glemte kameraet mitt, så ingen bilder...:(
Men jeg fant glansbilder på Rema (av alle steder)
igår, 2 ark for 10 kroner!! Jeg kjøpte selvfølgelig alt de hadde igjen, hihi:)



Idag skal vi på julemarked på Maihaugen, og da skal jeg ihvertfall huske det,
for der er det sååå koselig at det mååå jeg bare vise dere!
Dette bildet er fra forårets julemarked, litt snø hadde ikke vært å forakte i år,
men pytt pytt, jul blir det læll:)


Ha en koselig 1.søndag i advent alle sammen:)

Kommer tilbake med bilder fra Maihaugen og
fohåpentligvis noen kupp senere i kveld:)

9 kommentarer :

Hjemmekjær sa...

Hei hei!
Så koselig at du tittet innom bloggen min...:)

Skapet står nok i stuen, ikke på kjøkkenet. Kunne gjerne tenkt meg å hatt det på kjøkkenet, men da måtte jeg nok hatt et helt annet kjøkken...;)Jeg skjønner hva som menes med at man kan bygge minst 3 ganger før man får det som man ønsker. - Vi flyttet inn i huset desember 2006, og det er masse jeg kunne gjort om igjen allerede nå....Men sånn vil det nok alltid være når man er veldig opptatt av interiør, og det sviver til stadighet i hodet av ideer og ønsker, he he. Nå skal jeg titte inn på bloggen din! Ser i siste innlegg at du har ei nyydelig tulle!!:) Jeg har også ei tulle (lille gumman..)som nettopp ble 1 år, - herlig!

Klem

Liv sa...

For en liten skjønning du viser frem på julekortet! Jeg elsker bilder av barna som er naturlige, og at det er en historie bak, som på ditt, med sjokoladen hun har spist osv. Tenker mottakerne blir kjempeglade, ja :-)

Gleder meg til å se bilder fra Maihaugen senere, kos deg masse! :-)

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Hei hei :)

Så koselig med Maihaugen i dag. :)
Lillehammer er flott på vinteren!


Flott julekort, fint med litt hyggelig tekst på. :)

Lykke til med bildetakning, blir moro å se når du får pyntet til jul. ;)


V.

Lille Liljehvit sa...

For ei herlig tulle!!! :) Har ikke barn selv, så får ikke lagd sånne nydelige julekort :) men jeg får gjøre det beste jeg kan med mine nostalgiske kort :) hi hi..

Jeg betalte hele 150 kr for min turkise vekt!! Så du gjorde et vanvittig kupp, hvis du fikk den til 50 kr! Heldig!! Men jeg syns det er verdt 150 kr, og enda mer!!For jeg digger den!!!


Ha en god søndagskveld!! :)

Hilsen Ingun ;o)

Godt Isolert/Victoria sa...

Så utrolig flott julekort! :) Hvor har du bestilt julekortene?

Belinda sa...

Hei snupp... har fått inn noen NYDELIGE kubbelys med engler på også :o) Har bestilt flere for de forsvinner med en gang.

Håper du har kost deg på Maihaugen i dag, jeg rakk ikke... måtte male hjørneskapet i dag.. fikk helt mark i går kveld :o)

Lisas hjem og skatter sa...

Nydelig julekort Monica - snuppa di er superskjønn :)

ha en fin kveld og kommende uke :)

klem/lisa

Lene Christins verden sa...

Hei..
Det er en ting til deg på bloggen min...
Klem Lene Christin

MinLilleInteriøHule sa...

hei
takk for korselig kommentar på bloggen min:)
for et fint julekort.å så søt liten nisse:)klem