fredag 13. november 2009

Hverdagen kaller...


Ferien er over for denne gang...tilbake til hverdag og vinter sørpå..
Vi har hatt det helt supert fra ende til annen,
til tross for tøffe tak vedr mine svigerforeldres helsesituasjon...
Begge to har vært innlagt til strålebehandling de siste ukene, heldigvis går det bra med dem, nå er det bare å krysse alt som krysses kan, og vente på svar på prøver...
Lille-Gull og jeg gleder oss veldig til å reise oppover igjen i
romjula å se dem alle igjen!

Det skjer vanvittig masse spennende om dagen, det skal jeg fortelle mer om senere:)

*

Jeg har hentet pakken fra
Landstil og Wallas Verden
på posten, og gjett om jeg ble glad og fornøyd!!
Ikke bare er varene flotte, men begge to har laget så skjønne pakker!!
Så utrolig koselig, sånt varmer mer enn dere aner!
Takk til dere begge:)
Jeg skulle så gjerne ha blogget det, men jeg finner da søtten meg ikke igjen
laderen til kameraet mitt?!? Hrmff...
Her er ihvertfall skiltene jeg kjøpte!
Ett fra Walla og ett fra Landstil, de passet jo så fint sammen!!
Bilder av resten kommer senere.




Her er noen bilder tatt fra verandaen til min kjære:)
Vakkert, ikke sant??




En stor takk
til alle som har meldt seg på min giveaway, jeg blir ydmyk over alle de flotte kommentarene, dere skal vite at jeg setter utrolig pris på hvert eneste besøk og alle som har valgt å følge meg!! Det er helt utrolig, ikke rart man blir hektet på dette, hihi:)

Ønsker alle en strålende helg!
Jeg skal bruke min på å rydde og vaske, og lete etter en viss lader, hihi..

P.S: har du ikke meldt deg på giveaway'en min er det fortsatt
mulig å hive seg med!
Trykk på bildet for å komme dit.
Trekningen er 1.desember.




4 kommentarer :

Cecilie sa...

Tusen takk for koselig bursdagshilsen hos meg!

Flott utsikt og flotte skilt!

Så bra at dere har hatt en fin ferie, til tross for prøvelser med strålebehandling osv. Krysser fingrene jeg også.

Lykke til med hverdag og vinter sørpå!

Ønsker deg en GOD helg!

Klem, cecilie

Hanne sa...

Lykke og god bedring ønskes til dine svigerforeldre.
God helg!
Pludrehanneklem

Jeanette sa...

Takk for hyggeli kommentar ;o)

Itillegg til lykter, er jeg også hekta på skilt og de du har kjøpt er kjempe herlige.

Er så mye fint å få tak i at man burde vært lotto-millionær og bodd i et digert slott. Hihi

Ha en fin kveld og god hælj ;o)

Klem jeanette

sylvia sa...

god kveld.
kjempe koselig blogg du har,ikke vært her før,men kommer gjerne igjen.
å koselig du ville være min følger å bli med på utlodding,
lykke til.
ha en herlig fredag.
klem fra sylvia