tirsdag 24. november 2009

Giveaway og utfordring..

Giveaway-presangen er klar:)
Etter planen skulle denne kjøpes på Fruens Vilje, men de har flyttet til pittesmå lokaler og skrenket inn sortimentet BETRAKTELIG,
så når jeg var innom der her om dagen ble jeg rett og slett litt snurt...:(
Så gaven er altså IKKE kjøpt der...
Mer om gaven og bilder kommer senere i kveld,
samt utfordringen jeg tok hos AnettesHus igår:)

Bilde fra Kremmerhuset.no

Photoscape er oppgradert og da oppdaget jeg
noen nye rammefunksjoner som måtte testes ut:)

Adventsstaken i innlegget under må nok også forvente en liten overhaling,
i form av sinkspray..
Tenkte jeg skulle ha hvite lys (såklart) og noe rød pynt av noe slag oppi..
Syns sink og rødt er så lekkert sammen..
Hva syns dere, burde jeg bevare den som den er, eller spraye den?

SO LONG!!

7 kommentarer :

Troen og Haapet sa...

Sink og rødt er veldig fint sammen, så spray på;)
Dekorasjonen din var veldig søt!
Ha en fortreffelig tirsdagskveld!
Klem

Camilla sa...

Sink og rødt er en kjempe fin kombinasjon =) Men likevel syntes jeg den var utrolig fin som den var i shabby hvit ;)

Klem fra Camilla.

Cosmos sa...

Synes den er fin som den er .. med litt granbar oppi blir den jo helskjønn

lillelise sa...

Hei!
Tror den blir fin i sink, men den er jo fin som den er og! Hmmm... Kommer jo litt an på hva du har ellers og.
Ha en fortsatt fin kveld

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Hehe, så kjedelig at du ikke fant noe hos Fruens Vilje! Men rekner med du har funnet den perfekte giveawaygaven likevel ;)

Den adventsstaken din er jo søt som den er, men jeg tror faktisk den blir ennå flottere i sink! Go for it! ;)

Ha en deilig kveld, Monica! :D

Klem!

sylvia sa...

hei,
elsker rødt og sink til juletiden.herlig,
ha en nydelig kveld,klem fra sylvia

Lottas Himmelrom sa...

Lekkert!Liker sink veldig godt... ;) Ønsker deg en fortsatt fin uke...Klem klem