onsdag 18. november 2009

Flere funn...

Jeg bare MÅÅÅ på Gjenbruket et par ganger i uken for
å oppdatere meg på hva som kommer inn..
Idag kom jeg over et par gamle, slitte skøyter som jeg ikke klarte å la ligge:)


Nå mangler jeg bare en grankvist eller to, og litt blondebånd.
Det står på to-do listen for morgendagen:)



Fant åsså denne boken,
"mit testamant, for sunde og syge"
av Sebastian Kneipp fra 1922.
Hehe...:)


Ikke fordi tittelen eller innholdet appellerte særlig til meg,
men skriften derimot!
Se så nydelig!!


Tenkte å rive ut sider av den og bruke de til diverse småtteri etterhvert:)
Her har jeg puttet en av sidene opp i glasskrukken jeg har stående på stuebordet..


Jeg syns det er utrolig moro å komme over slike skatter,
særlig til den nette sum av 60 kroner!

Slikt gjør en interiørguru som meg
LYKKELIG!!



8 kommentarer :

sylvia sa...

å så nydelige skatter,ja har skøyter til pynt jeg å. å ski staver ved døra er å nydelig med litt pynt,herlig bok du fikk å, ha en fin fin kveld,klem fra sylvia

HusmorDronninga sa...

Nydelige skatter du har funnet!
Fant selv en bok og to i helgen, i gamlahuset hjemme hos besta, men.. jeg syns de er så fine og dyrbare at jeg har ikke helt klart å rive med løs med de.. hehe.. Dumt å ødelegge de fine skattene også på en måte...

Liv sa...

Gud så vakkert, du er jammen kreativ! Bare det å tenke ut at en side fra boken oppe i boksen kan være stilig? Takk for god inspirasjon altså! Synes virkelig du gjorde noen flotte kupp, ja :-)

Jo, Søstrene Grenes synes jeg var en skuffelse, det var jo bare plast og glitter og simpelt. Nå skal det sies at de hadde en vegg med litt fine krukker og bokser med fransk skrift på, men det var alt. Det kan jo hende at andre vil synes det er mye fint der altså :-)

Ønsker deg en super kveld videre!

Jannes lille sted sa...

Så flotte funn du hadde gjort! :) Det er så gøy å komme over slike fine ting som man virkelig kan bruke i sitt eget hjem :)

Klem Janne Merethe

Jannes lille sted sa...

Hei igjen :)
Fargen heter isvann. Er rett og slett bare kjempeskjønn farge :)
Ha en fin torsdag
Klem Janne Merethe

C ♥ sa...

Takk for bloggskryt ;) Alltig gøy med litt forandring.

Ja nå begynner barnerommet å komme seg! Er helt riktig at det er fader vår som henger på knaggen. Var egentlig litt skuffa, for rett etter jeg hadde kjøpt den så jeg at den også fantes i "kjære gud jeg har det godt", som alltid mamma sang for meg da jeg var liten.. Men kjøpt er kjøpt.. Jeg har kjøpt sånne små klesklyper fra Panduro-hobby og hengt en tråd på arket. Ødelegger den ikke da :)

Lykke til med kjøp på Ebay. Det eneste du må være obs på er at du leser hva slags tilstand varen er i (new, used osv) og om de sender til Norge. Jeg har som sagt kjøpt massevis der, og aldri hatt noen problemer!

klem C ♥

Liv sa...

Hei, ja, gjett om jeg er spent. Mellom oss så håper jeg at vi kan bytte hele *hihi* og hvis vi kan det, så blir det i en stil som jeg må bearbeide min kjære på. Masse smisking osv ;-)

Ha en super dag! :-)

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Gammelt innlegg, men jeg MÅ bare kommentere! NYDELIGE ting du hadde fått tak i! Jeg har også et par skøyter liggende som jeg vil få opp i gangen, det er imidlertid ikke gjort i en håndvending når alle vegger er av mur *fres* Håper jeg får min kjære til å hjelpe meg, helst i morgen! :D