tirsdag 17. november 2009

Bloggfri sone??





Ja slik ser det ut hos oss på en helt vanlig hverdag,
før mor i huset legger Gullet og rydder opp...
...for deretter å slenge seg ned på sofaen med pc'en i fanget,
pelspleddet trukket godt oppunder haka, fyr i peisen, tente lys....
... og SNACKS!! Mmmm....
Idag er en bra dag!
Ingen spesiell grunn, den er ganske enkelt bare
...BRA!!




Har hatt besøk av megler idag, jeg er optimistisk og forventningsfull,
men samtidig realistisk...
Håper og tror jeg har valgt rett megler denne gangen:)

Ønsker alle en fredlig tirsdagskveld!

6 kommentarer :

Cecilie sa...

Er omtrent slik det ser ut hos meg også etter endt dag..Leker overalt!
Slik det skal være! ;)

God tirsdagskveld til deg også! :)

Klem, cecilie

lillelise sa...

Godt å se det er flere hjem som er bobodd. Ikke bestandig alt er like bloggifiserbart her heller. Leker og smårot hører hverdagen til.
Teppejakta gikk elendig i dag, fant et som var alt for dyrt og et i passe prisklasse som må grubles litt på. Men med litt pimping av jyskputer tror jeg noe av problemet løses.
Ha en fortsatt fin kveld

lovecountrychabbychicstyle sa...

hihi ja det er sånn det egentlig ser ut hos mange tror jeg;) blandt annet hos meg selv :)) har en gutt på snart 5 år som har lekebiler overalt...finner de overalt:O) og ei jente på snart 1 år ..så her lekes det...og jeg rydder når barna er lagt:)

klem Lillan

Lykkehjem sa...

Hei!
Ja,slik skal det se ut i heimen når man har barn :)
Ingen barn her, men fryktelig rotete for tiden.hoho...

SÅ du skal selge huset ditt igjen altså. Spennende. Gleder meg til å følge med videre.

Ha en flott uke videre
Klem*

Anonym sa...

Så koselig hjem :-) Nydelig stuebord :-) Hvorfor skal du flytte igjen og hvor går ferden nå?

Tyri-jenta sa...

Takk for det:)
Du vet...det er den kjærligheten da vettu;)
Ferden går til det høga Nord:)