onsdag 7. oktober 2009

Utfordring...


Jeg har fått en utfordring av Janne Merethe med bloggen


og den tar jeg selvfølgelig:)


1. Skriv 3 ting du husker som om det var i går
♥ Den dagen jeg fant ut at jeg var gravid..
Da LilleGull ble født!
♥ Når jeg ble kjent med faren til LilleGull

2. Skriv 3 ting du misliker
♥ Uærlighet
Tidsklemma
♥ Rot

3. Skriv 3 ting du liker godt
♥ Interiør!
Være med familie og venner
♥ Sofakos i en trygg og sterk armkrok

4. Skriv 3 blogger du besøker daglig
Veeeldig vanskelig å si, siden jeg besøker så mange daglig...
Noe på hjertet
Hilde Heimdal
♥ Det Gode Liv

5. Skriv ned 3 sanger du hører på for tiden
Hmm, husker aldri hva sanger heter, men jeg hører meg selv synge disse for LilleGull hver dag:
Ole Brumm
Bjørnen Sover
♥ Bæ Bæ Lille lam (populært kalt "kua" (??))


6. Skriv 3 Tv-programmer du følger med på
♥ Hotel Cæsar
Jakten på kjærligheten
♥ Drømmedesign


7. Skriv 3 venner du vil sende denne videre til
♥ Som mine dager er
Hilde Heimdal
Christines Interiør



3 kommentarer :

Lille Lavendel... sa...

For en nydelig blogg! Her kommer jeg garantert tilbake, og inn på favoritt listen min skal du!:)

Drømmedesign, hvor ser du det programmet?

Som mine dager er sa...

Hi hi ... du er tydeligvis en aktiv småbarnsmor som synger barnesanger for LilleGull. Så søtt da. Jeg ser at jeg gjerne kunne kopiert nesten alle svarene du gir (med unntak av sangene da). Jeg takker for utfordringen, veldig koselig at du tenkte på meg, så får vi se hva det blir til.

Jeg driver å skriver ord og setninger som jeg kan tenke meg å skrive på den sengen jeg nevnte for deg. Men skjønne du: satt du virkelig med en minipensel etter overføringen av matpapir og tegnet bokstavene opp med maling??! Eller er det bare meg som ser mørkt på det? ( ... he he ... eller bare en en smule lat ...)

Kveldsklem fra Marit

Christine Louise sa...

Klart jeg tar utfordringen.. Kommer i et senere innlegg :) Du har en nydelig blogg :)

Klem fra meg..