tirsdag 6. oktober 2009

Tirsdags-pyssel..

Dette skiltet har jeg laget idag, og hengt på brannmuren...
Liker ordtaket så godt...
Skiltet er ganske stort, og er laget av underpanel og lekter.


En stakkars kunde som var innom oss idag lempet en eplekasse ut av bilen for å plass til varene sine...jeg var ganske raskt borte og lurte på om han ville selge den:)
Han brukte den visst selv, men da jeg så jeg samlet på sånt sa han at jeg kunne få den!!
Jeg ble hoppende glad, og løp inn på kontoret med den:)


Mannen lo og ristet på hodet, og tenkte sikkert at jeg var helskrudd...
Den har nå blitt offer for hvitmaling, kommer tilbake med bilder av resultatet:)

Her har det snødd smånisser i hele dag, og nå sprutregner det...
Blir sikkert lekkert føre i morra tidlig...:S


Ønsker alle en fin tirsdag:)

8 kommentarer :

Som mine dager er sa...

Åh dæven ....

Unnskyld det spontane utbruddet, men jeg har nemlig lett og lett etter en måte å overføre snirklete skrift på en seng jeg har. Også kommer jeg inn her hos deg også har du dekorert dette skiltet akkurat slik jeg har planer om å gjøre det.

Helledussen. Fortell meg hvordan du gjorde det! Er det matpapirmetoden eller hva ... ?

Klem fra Marit

Hilde Heimdal sa...

har du alget deeet sååååå fint du er jo super flink!

ikke vanskelig lage såper nei, bare å kjøpe glyserin såper og koke og hive oppi det du vil ha hehe :)

Hilde Heimdal sa...

hehe ja bare hive oppi :)

men du var veeeldig flink til å lage sånn skilt asså:)

Hilde Heimdal sa...

Lagre du noe som jeg kan selge i butikken min kansje ??? :oP

Landstil sa...

Oi, det var mye snø ja.. Forhåpentligvis vil vi og få masse snø senere, ikke nå, men senere:)

Utrolig lekker den kista ble!!! NYYYDELIG!

Jannes lille sted sa...

Å du er jo bare så flink!! Blir virkelig imponert jeg når du viser oss de flotte bildene. Ser ut til å være så gøy også.
ønsker deg en fin onsdag
Klem Janne Merethe

Randi sa...

Hei du!!
Nå har jeg rotet rundt her lenge...og jeg liker veldig godt det du viser...nydelige saker...og den kista var jo uberflott!! jeg satt igjen to svære Amerika kister som sto hos min farmor og farfar...det skulle jeg visst ikke gjort...men nytter ikke å gråte over spilt melk...

Nydelig hylle du har laget til din datter...så flott at du har bilder av hennes far og halvsøsken stående fremme...er ikke mange som gjør det...de fleste fjerner alle minner om ett tidligere liv....men det handler vel litt om det er gode minner og det:-)

linker til deg jeg.

Håper du har en fin dag tross snø og kulde

Livet i Parkvegen sa...

Det var eit kjempe stilig skilt!
Koselig blogg du har, har akkurat funnet den og vil gjerne følge med videre:)
Ha ein fin kveld!