torsdag 22. oktober 2009

Nytt i bloggshopen og hussalg!


Har laget denne bladkassen idag.
Spesialtilpasset Vakre Hjem & Interiør:)
Denne tar jeg 198,- for, jeg lager flere slike etterhvert,
du kan bestemme tekst selv om du vil.
Bare send meg en mail på hva du ønsker:)
Besøk bloggshopen min
HER!






ENDELIG, etter 7 mnd på markedet er huset vårt solgt!!
Jeg var redd jeg måtte sitte på det hele vinteren...
siden eks-samboer har flyttet nordpå er det jeg som sitter med vedlikeholdet:/
Er sååå glad for at jeg slipper å passe på det igjennom vinteren, jeg har jo ikke akkurat mastergrad i snømåking, hihi;)
Overtakelsen er allerede til uka, skal bli godt å bli kvitt det,
selvom det er med en liten dose vemod..

Minner også om Giveawayen jeg har gående!
Meld deg på
HER!

I morgen er det planleggingsdag i bhg, og det betyr FRIII!!
Meeen, jeg får vel dra en tur i huset og vaske litt vel...

Ønsker alle en fortsatt fin torsdagskveld!

5 kommentarer :

Christine Louise sa...

Grattis med hussalg :)

Nyyydelig kasse til blader da..

Hilde Heimdal sa...

ååå stiilig du er såååå flink :)))

gratulerer med salg av huset:)

Kirsebær sa...

Gratulerer så mye med hussalg; vi solgte selv huset vårt for en knapp måned siden. :o)

Flott kasse du har laget, skulle jammen hatt litt kreativitet jeg også!

Maja sa...

Gratulerer med hussalget!
Kassen var kjempeflott, flinke du;)
Nyt fridagen i morgen;)
Inne hos meg finner du noe du kan plukke med deg;)
Natta

Hilde Heimdal sa...

jeg har 6 stk av den typen og bestilt noen fler av andre typer også :)))