mandag 12. oktober 2009

Nye og gamle samlerier...

Jeg har tidligere samlet på Rosendahl Grand Cru, nå har jeg fullt opp av det meste, både store og små glass, rødvninsglass, skåler i alle størrelser og kaffeservise.


Samler også på Blåklokke-krystall, de brukes sjelden,
men jeg elsker dem!!
Sirlig og sart...


Nå vil jeg begynne å samle på middagsservise, syns det er så greit å ønske seg
slike ting til jul og bursdag,
da får jeg noe jeg virkelig har brukt for OG ønsker meg:)
Serviset jeg har bestemt meg for er Florentine Blue fra
Tilbords.
Syns det var lekkert...




Har siklet en stund på bestikk fra Lene Bjerre, men det er så mye lekkert så klarer ikke helt å bestemme meg for hvilket jeg skal sette på ønskelisten...
hva syns dere??

Så MAMMA:

Hvis du leser dette vet du hva jeg ønsker meg til jul i år!! ;)
Du har til og med litt av hvert å velge i:)

(Bilder fra tilbords.no og lenebjerre.dk)

8 kommentarer :

Jannes lille sted sa...

Oj oj, så mye flott! De blåklokkeglassene var helt nydelige! Skal selv ønske meg servise i år til jul, det er noe jeg virkelig trenger, skulle nok ha satt noe bestikk opp på ønskelisten også, men der er jeg blank på hva jeg kunne tenke meg. Likte alle bestikkene du hadde bilde av her. Var ordentlig nydelige!
Ønsker deg en fin mandag!
Klem Janne Merethe

A Brighter Day sa...

Veldig mye fint her, ja. Jeg er så glad i Grand Cru, jeg også. Og for et nydelig servise du har bestemt deg for!

Flott bestikk, selv ville jeg valgt antique silver :)

Ha en herlig dag! klem

Villa von Krogh sa...

Hei du.
En venninne av meg solgte de bestikkene fra Lene Bjerre tidligere. Og hun har advart meg mot at de ikke kan vaskes i maskinen.
Tenkte bare det var greit å si ifra om... :)

Ha en finfin dag! Klem Anine

Randi sa...

Vakre ting du har . Skjønner godt at du liker dette serviset.Nydelige glass.:-))

Ønsker deg en flott ukestart

Maja sa...

Nydelig service du ønsker deg!
Bestikket var ikke så lett å velge....likte det øverst til venstre;)
Har fire glass i blåklokke serien;)
De er så søte;)
Ha en strålende dag;)

Lindas hus sa...

Så vakre glass du sparer på! De har jeg faktisk aldri sett før. Og serviset du ønsker deg var jo bare himelsk! Håper du får alt! Klem fra Linda

Maja sa...

SÅ kjekt at du er med på feiring;)
Gleder meg til du skal feire også;)
Ha en fin kveld;)

C ♥ sa...

Hei!

Så heldig du var som fikk eplekassa. Viser seg stadig at det er lurt å spørre :)

Kjempe hyggelig servise. Jeg begynte å ønske meg servise til jul i fjor og har fått masse på plass. Kjempe gøy og få og veldig greit for familie og venner og vite hva de kan kjøpe. Samler på Erik Bagger. Vanskelig med bestikket! Kan dessverre ikke hjelpe...

Håper du får en kjempe fin helg!

klem C