tirsdag 20. oktober 2009

Jubileum og Giveaway!!


Da har telleren min passert utrolige 5000 besøkende, og det må feires med en aldri så liten giveaway!
Må si jeg er overrasket over hvor hekta man blir på denne blogginga:)
Det er jo sååå morro!!
Tusen takk til alle som er og har vært innom, jeg setter umåtelig pris på hver og en av dere!!

Premien er forløpig en overraskelse,
men er kjøpt på byens desidert herligste interiørbutikk,
Fruens Vilje:)

Reglene er som følger:

Kommentar = 1 lodd
Kommentar + link med bilde = 2 lodd
Kommentar + link + følg meg = 3 lodd


Skriv i kommentaren hvor mange lodd du vil ha:)

Har du ikke blogg, kan du sende meg en mail så er også du med i trekningen:)

Ønsker alle lesere en flott tirsdag!:)

109 kommentarer :

Skogland sa...

ja, man blir litt hekta på det her ;) Hyggelig å bli kjent med mennesker som deler den samme interessen som en selv...
GRATULERER med 5000 besøk :)
Blir gjerne med på giveawayen med 3 lodd :)
Ha en flott dag!

klem

Skogland sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lille My sa...

Er så gøy med giveaways og konkurranser :))
Jeg blir gjerne med i trekningen med 3 lodd :)

milstjerne sa...

Jeg vil veldig gjerne være med i konkurransen, tar 3 lodd :)

Utrolig koselig blogg du har, og så mye fint du lager :)

Klemmer fra milstjerne

Villa von Krogh sa...

Jeg vil være med!
Har en overraskelse til deg hos meg. :)
Klem fra meg

Christine Louise sa...

så spennende :)

Jeg tar gjerne et lodd.

Klem fra meg..

Cecilie sa...

Gratulerer med 5000 besøkende! Og for en flott bloggshop! Fantastiske skilt og sånn du lager! Du er god!

Blir gjerne med i trekningen. Jeg kommenterer og følger :)

Ha en fin dag!

Klem, cecilie

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Ja utrolig hvor fort man blir hekta på denne bloggingen :)
Så gøy med giveaway! Jeg Vil selvfølgelig være med!! Tar tre lodd jeg takk :)
Ønsker deg en fortsatt fin tirsdag, og gratulerer med bloggshopen!
Klem Janne Merethe

A Brighter Day sa...

Gratulerer med 5000 besøkende! Ja, blogginga blir man virkelig hekta på :) Tar gjerne tre lodd, jeg.

Ha en fin dag! Klem

Maja sa...

GRATULERER og velkommen etter;)
Tar 3 lodd jeg;)
Ha en fin dag;)

Lenemora sa...

Jeg vil gjerne være med på trekning/Give Away, 3 lodd til meg!

Klem fra Lenemora

Mari sa...

Gratulerer med så mange besøk!
Jeg vil gjerne være med på trekningen din, 3 lodd.

Mor og datter sa...

Hei på deg!
Så moro, 3 lodd til meg. Krysser fingrene mine.. klem klem
Koselig at du ville være med på min og.

Anonym sa...

Gratulerer med masse besøk!!! Kjempe gøy med giveaway....

Jeg er med med to lodd!!
Ha ei god uke!!!
Hilsen
Ruth

rulek@online.no

Kirsebær sa...

Gratulerer med over 5200 besøkende!

Jeg blir mer enn gjerne med i trekningen, så jeg tar 3 lodd. Tvi tvi!

Ønsker deg og din skjønne jente en fin kveld - og snart en god helg. :o)

Maria sa...

Hei, hei:) takk for at du deltar på min giweaway, å jeg vil selvfølgelig være med på din også :) Kjempe koselig blogg du har! Gleder meg til å følge!
Blir tre lodd på meg!
Klem Maria!

lillelise sa...

Hei!
Gratulerer med så mange besøkende! Så mye fint du lager, blir inspirert av deg. Jeg melder meg gjerne på, blir nok 2 lodd (ettersom jeg aldri klarer å linke ordentlig...)

Lille Lavendel... sa...

Jeg vil være med og tar 3 lodd:O)
Linker til deg gjør jeg allerede, og følger skal jeg legge meg til som nå...
:O)

Vinglefrøken sa...

Gratulerer med mange besøkende og med flott blogg! Jeg har lagt meg til som følger, så jeg finner veien hit igjen og linket til konkurransen din på min blogg. Tre lodd til meg, med andre ord. God helg! :-)

HildeP. sa...

Heisan!
Grattis med så mange besøkende!! Flott blogg du har, og jeg blir selvfølgelig gjerne med på konkurransen din! Jeg følger og linker med bilde hos meg, og tar 3 lodd! : ))

Ha en flott høstkveld!

- Hilde

Anna-Lena sa...

Hej!
Hoppas på turen.
Länkade i min blogg,
http://blogg.passagen.se/bloggamer/entry/vinn_ett_hemligt_paket
Mvh/Anna-Lena

annalena@gmail.com

rosa sa...

It would be great to receive such a gift! Thank you for this opportunity.saluti dall'italia
My link http://kreattiva.blogspot.com/2009/10/tyrifryd.html

Betsabè sa...

Wooooow,thanks for this chance.
hugs!!!!

map79 sa...

Hei!

Jeg vil selvfølgelig gjerne være med på trekningen din, tar 3 lodd jeg!

klem

June sa...

Hei! Og gratulerer med så mange besøkende. Supergøy å blogge!
Vil kjempegjerne være med i den fine konkurransen din og tar 3 lodd:)

-June

Lykkehjem sa...

Så gøy med så mange besøkende.Grattis! JA,jeg vil så klart være med.

3 lodd på meg:)

Lykkeliten sa...

Hei!
Jeg har også blitt hekta på blogging, og det er så koselig å stadig oppdage nye flotte blogger.
Tar 3 lodd hos deg, og håper end fler finner din fine blogg via linker til denne give away.

Tøffeline kathy_t84@hotmail.com sa...

Dette vil jeg gjerne være med på :) ET lodd til meg:) Kjempefin blogg!

Neet sa...

Hei! For ein koseleg blogg du har! Her legg eg meg gjerne til som følger! Og då er eg og med på konkurransen! Legg til link hos meg og, og skriv dette her, så 3 lodd til meg då;)

Mykje lykke til med konkurransen, gleder meg til trekning. Ønsker deg ein herleg måndag!

Godt Isolert sa...

Jeg blir gjerne med og linker på siden min, så da blir det to lodd på meg! :)

DittOgDatt sa...

1 lodd til meg :)
KOselig blogg, legger meg til som følger også jeg!
Giveaway på min blogg også :)
Ha en fin kveld!
Klem Hege

C ♥ sa...

Hei :)

Trodde jeg alt hadde meldt meg på denne konkurransen, men fant ikke navnet mitt. Så da hiver jeg meg med nå. 3 lodd!!

klem C

DUNNISMoR sa...

Hei,
Gratulera med 5000 besøkande!
Ja, ein kan verkeleg verte hekta på blogging...eg byrja sjølv så seint som i august, etter å ha lese andre sine ei god stund, og kan vel sei eg har vorte bitt av basillen.
Har lagt meg til som fyljar, lagt link inne på min blogg, så det vert 3 lodd på meg :)
Fortsatt fin veke!

Myrsnipa sa...

Hei, flott blogg du har. Linker, følger og kommenterer :)
Ha en fin kveld

ANETTESHUS.COM sa...

Gratulerer så mye med 5000 besøkende!! 1 lodd til meg:)

Klem Anette:)

sissels sa...

Gratulerer så mye med mange besøkende, det er moro når man ser at det man blogger blir satt pris på.
Har linket til konkurransen din inne på bloggen min jeg.

smilehull sa...

Gratulerer med så mange besøkende på den herlige bloggen din! Som helt fersk blogger virker det utrolig at det går an å få så mange besøkende...

Har aldri vært med på giveaway, men vil gjerne joine her! Har blitt følger og linket i bloggen min, så det skulle bli 3 lodd:)

smilehull sa...

Gratulerer med så mange besøkende på den herlige bloggen din! Som helt fersk blogger virker det utrolig at det går an å få så mange besøkende...

Har aldri vært med på giveaway, men vil gjerne joine her! Har blitt følger og linket i bloggen min, så det skulle bli 3 lodd:)

Anne B. sa...

Tar gärna en lott, tack!

abackman66 at hotmail.com

Renates Kammers sa...

Gratulerer med 5000 besøkende! Blir gjerne med på trekningen med 3 lodd til meg:)

God ferie!

Klem Renate:)

Nattfiol sa...

Flott blog!

Er med i trekningen med 1 lodd. Det kan jo hende man er heldig ;-)

siren sa...

Så spennende med konkurranse, jeg hiver meg selvsagt med! Jeg linker med bilde inne på bloggen min, skulle bli 2 lodd det! :)

Aleksandra og/i Ørjan sa...

hei,
jeg vil gjerne bli med, så tar jeg 2 lodd - Kommentar + link med bilde på min blogger
hilsen fra Aleksandra

Henriette sa...

Gratulerer med så mange treff og gratulerer med en nydelig blogg! jeg er kjempe inspirert. Vil veldig gjerne bli med på trekningen din. Gleder meg til å følge deg videre.
stor klem fra henriette (tre lodd på meg)

alvens kreative hjørne sa...

Gratulere med så mange besøkende :-)
Jeg vil gjerne være med i trekningen :-)

Ha en ny fin uke :-)

Liv sa...

Hei, og gratulerer med så mange treff! Det kan jeg absolutt forstå, med en så vakker blogg. Her var det masse inspirasjon!

Jeg vil gjerne være med på Give Away - med 3 lodd :-)

Ha en fin søndag videre!

hjem hos linda sa...

Vil gjerne være med på trekkningen og det blir 2 lodd på meg....Ha ei flott uke..Klæm Linda

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Etter å ha lest hele (jadda) bloggen din, tar jeg tre lodd. ;)

Ha en god uke!


Vibeke :)

Beppe sa...

Har sittet og lest og kost meg på bloggen din, og må si du har en flott blogg :)

Jeg blir gjerne med på giveawayen, og tar tre lodd!

Klem Beppe

M sa...

Gratulerer med mange treff!
Kjekt at du koser deg med blogging.
Jeg tar tre lodd!
Tvi tvi, klem,M

Cecilia sa...

Hej!

Jag vill jättegärna vara med i din utlottning och har självklart länkat hit i min blogg, www.metrobloggen.se/arnerzackrisson

Kjersti sa...

For en fin blogg du har!
Kom tilfeldigvis innom den her om dagen, og jeg vil definitivt følge deg videre :)
Slenger meg med i konkurransen din også med det sammen.. 3 lodd til meg..

Hilsen fra
Husmor Dronninga

The Créme House sa...

Hei på deg! Så koselig at du har en give-away! melder meg på med 3 lodd, jeg! Har tittet litt i bloggen din, og den er koselig, altså! Og hekta - ja det kan man trygt si at man blir - man får nesten abstinenser... Finnes det et 12-trinns rehabiliteringsprogram for oss, tro? Det grenser jo til annen avhengighet...! Men jeg velger å kalle det en nydelig hobby...Klem fra Gro!

Living next to me sa...

Hei det ble 3 lodd det, og så får en håpe , butikken har mye lekkert. F.

LoveFoXx sa...

2 loddd på med takk! :)

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Hei. Fin blogg som jeg ikke har vært innom før - tror jeg da. Tar 3 lodd. Klem Jorunn

Nina sa...

Hei hei koselig blogg du har. blir to lodd til meg da :D linker fra siden min. ha en fin kveld!

Linnemy sa...

Gratulerer med over 5000 besøkende! Jeg blir med på give away og tar tre lodd :) Hilsen Linn

Den kommende fru sa...

så koselig blogg du har:D ønsker også å være med på giveaway og tar to lodd:D

Den kommende fru sa...

tre lodd mente jeg;)

Jeanette sa...

Spennende ;o)

Du har en herlig blogg.
Blir gjerne med på give awayen din og tar med meg 3 lodd.

Ha en nydelig ettermiddag.

Klem Jeanette

Karen sa...

Flott blogg du har!!!
Vil gjerne være med i trekningen:o)

Heidi`s hvite perle sa...

Nydelig blogg du har! Jeg tar 3 lodd:):) Har også en give away hos meg hvis du har lyst!:)

Her var det mye inspirasjon å få!
takk!!

Klem Heidi

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Jeg er med :-)

-Ultima-Thule- sa...

Gratulerer med over 5000 besøkende :0) Jeg er med og tar tre lodd.
*Klem*
-Kamilla-

Lill sa...

Heihei..gratulerer med så masse besøk på siden din!Jeg er gjerne me i trekningen:)Besøk gjerne meg å..har også give away`s
Ha en flott dag videre..

Lene Christins verden sa...

Hei
Gratulere med så mange besøkende.. Jeg trekker 3 lodd..
Klem Lene Christin

Fair sa...

Gratulerer med 5000 besøkende!
Jeg er med, og ett lodd på meg. :)

Bette sa...

Så fin blogg du har!
Jeg linker deg,så jeg tar to lodd:o)
Ha en fin søndag videre!

-Bette-

MinLilleInteriøHule sa...

hei.jeg blir gjerne med på denne giveaway'en:)tar 3 lodd

Selmas home sa...

Som ny blogger kaster jeg meg på konkurransen. Kjempefin blogg du har forresten :-)

My home is my Castle - by Kari sa...

Jeg blir gjerne med på trekning :)

Klem,Kari

Anonym sa...

så spennende :)

Jeg tar gjerne et lodd.

Klem fra meg..

sibaard@online.no

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Jeg føler meg litt teit som melder meg på konkurransen din første gang jeg er her inne... Men siden du oppfordret meg til det, så hopper jeg på!

Trekker med glede 3 lodd :)

2ne sa...

Gratulerer. 2 lodder på meg og jeg linker i bloggen min. Flott blogg du har :-)

Gurimalla! sa...

Gratulerer med 5000!

Fama sa...

Gratulerer med alle 5000. Jeg blir følger av dine nydelige blogg.

2 lodd.

Hilsen Fama

anihaarb@online.no

Home By Virginia sa...

Hei :)

Jeg prøver lykken hos deg og tar 3 lodd... *Krysser fingrene* :D

* K L E M *

KarenB sa...

What a beautiful giveaway, I'd love to join in :) I've become a follower and I've linked you up on my blog too. Please visit :)

TEFROSSA sa...

Grattis till alla besökare! Jag vill såklart vara med (älskar hemliga vinster) och länkar i min blogg, där jag även har en liten tävling...

Kram,
Lena

ANNIKA sa...

Nu följer jag bloggen och är med och tävlar med 2 lotter...
GRATTIS till alla besök!
såååå spännande med hemlig vinst....
gustafsson.57@hotmail.com
kram ANNIKA

På landet sa...

Hei, blir 3 lodd på meg. Har en give away inne hos meg vist du vil bli med :)

Ha en fin dag

Lille Liljehvit sa...

Jeg vil være med i trekningen :) Gi meg 1 lodd :)

Kjempefin blogg!! :)

Hilsen Lille LiljeHvit

Cathrine sa...

Hei på deg :D

Tre lodd på meg.
Du kan vinne en julepremie hos meg også hvis du har lyst :)

Bloggullet sa...

Så fin blogg du har, grattis till besökarna.
Jag vill vara med i din tävling, länkar i min blogg med bild och bli följare till dig.

Alltså tre lotter.;o)
Kram

Stine ♥ sa...

Gratulerer med mange besøkende på den flotte bloggen din!

Jeg vil gjerne være med å feire, og tar 3 lodd

Stine ♥ sa...

Gratulerer med mange besøkende på den flotte bloggen din!

Jeg vil gjerne være med å feire, og tar 3 lodd

mimmuli sa...

Wonderful pictures, nice blogg=)

Hgs From Mimmuli

Marthe sa...

Hei! :) Blir gjerne med her om jeg får! :) legger meg til som følger, så to lodd? :)

astrid sa...

Hei!
Jeg er med på konkurranse - tar herved ett lodd.

Mvh
Astrid - astrid.d@gmail.com

Frk. K sa...

Gratulerer så mye med så mange besøkende!!
Jeg blir gjerne med og tar med meg 3 lodd. :):)

Havets Datter sa...

Hei hei..

Jeg vil gjerne ha et lodd :)

Karina

Andrea sa...

jeg tar gjerne et lodd :)

Chatrine [Hekle Hulen] sa...

Flott blogg! Gratulerer med så mange besøkende!

Troen og Haapet sa...

Gratulerer med 5000 besøkende på din flotte og inspirerende blogg!Jeg er med;)
2 lodd på meg

Idun.. sa...

Jeg følger deg allerede, men skal ordne en link til deg fra siden min jeg :)
Så det blir vel 2 lodd tenker jeg? Gratulerer så mye med 5000 besøkende! Rart med det, hvor hekta en blir ;)

Ha en fin dag! Klem fra Idun :)

Kari sa...

Heihei! Gratulerer med så mange besøkende :)
Jeg vil gjerne være med i trekningen, og jeg tar tre lodd :)

moni sa...

gratulerer med mange besøkende. er gjerne med på giveaway med nydelig premie:)

Karin / Livsluft sa...

Grattis till de många besökarna på din blogg. Du har det jättefint här!:-)
Jag är gärna med och tävlar och länkar förstås på min blogg-så det blir 2 lotter.
Ha en fin vecka och en riktigt god första advent önskar jag dig!
/Kram Karin

Grys lille sa...

Gratulerer! Jeg vil gjerne være med:)

Klem fra Gry

Shabbycharm sa...

Wow så fine gaver...klart jeg vil väre med..tre lodd på meg.
har også en tävling hos meg.ta en titt.
klem bella

prinsesselinn sa...

God morgen og gratulerer ;)
Da blir det tre lykkelodd på meg
Ha en feiende flott søndag.

Marianne sa...

Hei og gratulerer med 5000 besøk! Blir helt hekta på denne bloggingen ja, ikke så rart med så mange flotte sider! Bloggen din er kjempefin, så regner med gaven blir fin også! Linker på siden min jeg, så 2 lodd på meg!!!

Ha en strålende dag på vakre Lillehammer.

Klem Marianne

Tessa sa...

Så koslig blog du har her :-) har lagt meg inn som følger og linket giveaway'en din i blogen min :-) da blir det 3 lodd til meg ;-)

HildeM sa...

Nydelig blogg som jeg gleder meg til å følge fremover. 3 lodd på meg, da jeg har linket til deg på min blogg :)

Anette sa...

Gratulerer med 5000 bsøkende! Kjempefin blogg du har!
Jeg trekker 1 lodd, stikk gjerne innom min blogg og!
Anette

Edda sa...

Hei hei:)
henger meg på i siste liten:)
3 lodd...
klemmer

Chatrine [Hekle Hulen] sa...

Slenger meg på om det ikke er for sent! :o) Fin blogg du har!

disa sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色