fredag 30. oktober 2009

Heading north...


Idag jobber jeg bare til klokka 12, og så er det FERIIIEE!!
Da reiser jeg og Lille-Gull til Nord-Norge på besøk til pappan hennes og
resten av familien......nærmere bestemt Vesterålen.
Vi gleder oss veldig til å se alle sammen igjen!
Det blir derfor en ukes bloggpause på meg..






Jeg fikk pakkelapp i posten igår,
varene jeg har bestilt fra
Wallas Verden
har kommet!!
Jeg rekker ikke å hente dem før jeg kommer hjem igjen,
men de vil selvfølgelig bli blogget;)
Anbefaler alle å ta en titt innom den flotte nettbutikken hennes:)

Takk til alle som har vært innom og lagt igjen hyggelige meldinger,
jeg setter så stor pris på hver og en av dere:)

Minner også om min
GIVEAWAY

med trekning 1.desember:)

Ønsker alle besøkende en strålende helg og en riktig god ny uke!

Klem:)



12 kommentarer :

milstjerne sa...

Ha en riktig god tur og ferieuke :)

-milstjerne

Hanne sa...

God ferie. Kos dere nordpå!
Pludrehanneklem

Kirsebær sa...

Ønsker dere en fin ferie og en god helg!

Er selv fra Lofoten, og har feriert i Vesterålen mange ganger - det er flott der. :o)

Jannes lille sted sa...

Så flotte bilder:)

Riktig god tur og kos deg masse.
Klem Janne Merethe

ANETTESHUS.COM sa...

Oj, oj, Vesterålen ser ut som et fantastisk sted!? Ha en fin tur, Monica!!

Klem Anette:)

Mor og datter sa...

For noen fine bilder!! :) Det må jo være et kjempe fint sted;) Regner med det kommer flere bilder etterhvert?;)
Kos dere masse i ferien din, GOD TUR og GOD HELG!!
STOR klem fra meg

Eva sa...

Herlige bilder! Håper du har det fint på ferien din. Mannen min er faktisk fra Melbu - vi var innom der en tur i går... :)

Ps om du ikke vil dra så langt som til Leknes, så så jeg en skjønn liten butikk i Svolvær som hette noe "shabby.." et eller annet. Det så ut til å være ei skikkelig "gullgruve", men hadde ikke tid å stikke innom der denne gangen.
Klæm

Godt Isolert sa...

Heisann! Kos deg på Melbu! :) Bare noen mil unna her vi bor.

Klem

Kjersti sa...

Nydelige bilder!
Dette minner meg veldig på at jeg må kommer meg nordover på ferie en gang. Her snakker vi virkelig vakker natur!

Ha en fantastisk ferie!

Klem fra
Husmor Dronninga

Myrsnipa sa...

God tur :D

M sa...

Kjære Monica,
ønsker dere en god tur, kose dere masse!!
Klem,M

Fru Perez sa...

Åhh, så NYDELIGE bilder! :) Nå gleder jeg meg enda mer til vi skal til Tromsø og feire jul, Nord-Norge er fantastisk! :)

Gleder meg til å følge med på livet ditt der oppe :)