søndag 4. oktober 2009

God søndag:)


Våknet klokka 0830 idag, og sto opp til iskaldt hus...
var rask med å få fyr i ovnen og tenne lys:)
De siste dagene har det vært grått og skumt om morgenen,
så det er ganske uvant at det er hvitt og lyst, men egentlig ganske koselig:)
Jeg har vært redd den hvite stilen skulle bli for hvit om vinteren,
men jeg syns egentlig bare at det ser veldig rent og lett ut.

Idag viser jeg noen bilder fra hylla jeg lagde i forrige uke,
som er dedisert til Lille-Gull, i form av bilder av
henne med pappa'n og søsken:)
Selvom vi ikke bor sammen lenger,
vil de ALLTID være en del av livet hennes/vårt,
så syns det er fint, og ikke minst viktig,
å gi henne muligheten til å se dem hver dag...






Klarer visst ikke helt å la være å vise bilder av kistebordet
som nå har fått sin plass som stuebord:)
Jeg er sååå fornøyd!



Jeg bør vel begynne å pønske ut en plan for åssen jeg skal få bilen ned fra fjellet med sommerdekk...:S Vinterdekkene mine står nemlig på jobben i byen...:/
Åsså burde jeg vært i gamlehuset og hentet mer ved, her er det straks tomt...

Ønsker alle en fin søndag!

4 kommentarer :

Jannes lille sted sa...

Så flott en hylle. Det ble jo veldig fint!!
Må bare si at den kista ble utrolig fin!!
Gjorde seg godt som nytt stuebord!!
Ønsker deg en fin søndag!
Klem Janne Merethe

Cecilie sa...

Så koselige detaljer fra stua di! Herlige bilder. :)

God søndag!

Klem, cecilie

siren sa...

Hei! Skjønner godt at du viser bilde av kistebordet, det ble jo bare såå utrolig bra! Ja jeg sier det enda en gang, jeg er søkkinponert! :) Blir nok å prøve å se om jeg også får til noe lignende,(en eller annen gang når jeg får tid...hihi...) og om ikke...da håper jeg at det er greit at jeg spør deg igjen! :) Flotte bilder ellers også, du har tatt så mye fine bilder i det siste! Ønsker deg en fin søndag! Klem Siren :)

Hus på solsida sa...

Så kjekt at du likte bloggen min =) Bloggen din var også veldig koselig! Bordet ditt var kjempefint! Har du mala det og laga skrifta sjølv?
Ønsker deg ei fin veke =)
*klem Astrid*