lørdag 3. oktober 2009

En innholdsrik lørdag:)


Dagen idag startet klokka 0500...
En dag LilleGull har ventet lenge på, og gledet seg veldig til!
Klokka 06.40 satte vi oss i bilen og satte kursen mot Gardermoen for å møte pappan hennes.. Hun skal tilbinge den neste uka hos pappa i Vesterålen,
sammen med besteforeldre og halvsøsknene sine:)
Det ble et følelsesladd gjensyn, og en likedan avskjed...
Veldig glad for å se pappa, men ikke så glad for at mamma ikke skal være med på flyet..
ikke så lett å forstå slikt når man er bare 3 år..
Heldigvis er mamma og pappa verdens beste venner;)

En smule ensomt å komme hjem til tomt og kaldt hus, og ikke minst
VINTER?!?!?!

Det er vel i tidligste laget, men jeg har registrert at dette ikke er dagens første
"frustrert-over-snøværet" innlegg;)
Jeg har da vel ikke lagt om til vinterdekk enda?!
Men jeg kom meg da hel hjem, selvom bilen nok måtte settes igjen nede i veien,
bakken opp til huset var glatt og bratt...!



Etter at LilleGull var trygt overlevert begynte en laaaang dag i alskens interiørbutikker,
i altfor vonde sko...hrmf...
Gjorde ingen store kupp idag, men fikk da tatt turen innom
Ikea for å fylle opp stearinlys lageret mitt;)
MEEEEN, jeg har vært innom
Home&Cottage
på Alna, jeg trudde jeg skulle gå av skaftet!!!
Steike for en lekker butikk, hadde aldri trodd at den var så stor...
Jeg tok meg den frihet og knipse noen bilder med mobilen,
så for dere som ikke har vært der:
SE og NYT!
Legg spesielt merke til det lekre gulvet...

(Trykk på bildene for å se de i større formater)







Takk for alle koselige tilbakemelding, jeg setter umåtelig pris på hver og en:)
Ønsker alle besøkende en koselig lørdag:)

1 kommentar :

C ♥ sa...

Rålekkert! Skulle ønske jeg bare kunne ta meg en svipptur innom både Ikea og Home&Cottage... Men det er kanskje like greit for lommeboka at det er såpass langt?
Kos deg med snøen og ha en super søndag.
klem C ♥