fredag 23. oktober 2009

Award!

Jeg våknet til en hyggelig melding idag:)
Jeg har fått denne awarden fra
Maja,
gjett om jeg ble glad!
Tuuusen takk Maja, det varmer!



Det er så forferdelig vanskelig å velge ut hvem jeg skal gi den videre til, jeg er innom så mange av dere hver eneste dag og syns dere er herlige jenter alle sammen som sprer glede og inspirasjon:)
Men jeg velger denne gangen å gi den videre til:

- Skogland


- Hilde Heimdal

- Villa von Krogh

- Jannes Lille Sted

- ...et bikkjeliv...



Idag skal jeg 'vaske rundt' i huset vi har solgt...
kan ikke si jeg gleder meg, men det må gjøres:)
Overleverer huset på torsdag, deretter er det en ukes
etterlengtet FERIE!!!
Og DET gleder jeg meg til:)

Ha en fin dag alle sammen:)

2 kommentarer :

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Gratulerer med award og den er virkelig så fortjent. Du har en helt nydelig blogg med masse masse inspirasjon!Å tusen takk for at du ville sende den videre til meg!! :) Varmer hjertet mitt veldig :)

Gratulerer så masse med hussalget!
Ønsker deg enf in fredag og resten av helgen også!
Klem Janne Merethe

Hilde Heimdal sa...

ååå tuuusen takk for award og gratulerer til deg så søtt av deg gi den videre til meg:)

Jeg gir den lissågodt tilbake til deg å med det samme jeg ;)

Klem :)