lørdag 5. september 2009

Jeg ønsker meg....

...en sveitservilla på landet...
Falt veldig for dette huset som jeg fant på Finn.no,
annonsen kan du se HER!
Huset står ikke helt til min smak innvendig,
men fasademessig var det midt i blinken!

Nydelig, ikke sant??




Hussalget vårt går forøvrig ufattelig tregt..
det er forholdsvis frustrerende, merker at det tærer på litt..
MEN,
som evig optimist satser jeg på at det løser seg nå snart..
Huset vi selger kan du se
HER!

Ønsker alle en flott lørdag:)

2 kommentarer :

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
For et flott hus! Kunne godt flyttet inn i et slikt et jeg også:) Det måtte ligget ved havet da;)

Ønsker deg en kjempefin helg!
Klem fra Chatrine:)

Lykkehjem sa...

Så flott hus dere selger. Rart at det ikke går da..? Lysere tider i møte nå da,så får håpe det blir solgt snart.

For ett nydelig hus du viser. Ja,det hadde jo vært drømmen. Var jo ikke så verst pris heller? (er ikke helt sikker på hvor det ligger da)

Ha en flott uke
Klem*