onsdag 9. september 2009

Jeg er bergtatt...


Hvis du ikke allerede har vært innom
Himlarum.se
bør du absolutt ta deg en tur!!
Her er det så mye flott!
Nydelige møbler av alle slag, men den flotteste patina, og vakre tekster...


Denne kista må være noe av det vakreste jeg har sett,
og prisen var da slettes ikke så verst heller...
Hadde jeg bare hatt plass...
..og litt bedre råd...
*sukk*

Himlarum har også egen blogg som du kan følge
HER!



Jeg kunne fylt opp et helt hus med møbler og nips
derifra bare jeg hadde vunnet den forbaska jackpot'en i lotto snart:)

Blir det aldri min tur liksom?!
Eller er det slik at man må tippe for å i det hele tatt få være med i trekningen?!?
;)

2 kommentarer :

Maja sa...

JA det er sååååå mye lekkert der inne....har lyst på alt sammen....hehe
Ha en fin dag;)

Himlarum sa...

Hej Monica!

Tusen TACK för att du skrivit så fint om Himlarum och lagt in bilder!!! Jag blev så glad och överraskad!!!
Roligt att du tycker om det jag gör!!! :-)
Din blogg är bedåååååårande vacker! Vilka foton! Du har verkligen Ögat för skönhet!
Här måste jag kika in OFTA!

Stor klem
Ann-Helen