lørdag 12. september 2009

I fell in LOVE....

....i denne nydelige
Mora-klokken
som jeg fant i en
"hjemmehos"-reportasje
hos
SkönaHem:


Mens jeg slukte reportasjer hos SkönaHem
kom jeg også over bloggen
Sweet Paul!
Paul er opprinnelig Oslo-gutt,
bosatt i New York.
Han blogger om ineriør/design, kunst, foto og mat.
Jeg ble så fasinert av bildene og oppskriftene hans at
jeg har spurt om å få linke til han...
Anbefaler dere å ta en tur innom!

Se på disse bildene!!
Breath-takin'.....

Er ikke dette fryd for øyet....
...jaa da vet ikke jeg...

*

Jeg skal på jentekveld med
GOOODE
venninner i morgen,
da blir det bøttevis med vin, raclette,
og kaklekor ut i de sene nattetimer!

Jeg GLEDER meg!!

Ønsker alle som titter innom en strålende helg!

5 kommentarer :

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Nå håper jeg du har kost deg masse med gode venner og mye god vin!

Jeg pleier å titte i den bloggen i ny å ne, hærlig blogg!

De nåleputene er hekling, og jeg har i ett eller annet innlegg lagt ut link til mønstret, jeg skal få lagt ut link på nytt en dag:)

Ha en superfin kveld!
Klem fra Chatrine:)

Velkommen sa...

Hei, jeg har i mitt "tidligere liv" (jobb) jobbet sammen med Paul - og du har helt rett. Han er veldig flink :o)
Følger selv med på bloggen hans, og jeg gjør som deg; anbefaler alle til å ta en tur innom bloggen hans!

Jorid ღ Noe På Hjertet sa...

Ja, i alle dager!! Skjønner ikke helt hvor alt kommer fra :-p
Må nok ordne slik at alle kommentarer må godkjennes fra nå av!

Ha en fin kveld!
KLem Jorid

Jorid - Noe På Hjertet sa...

Hei!
TUSEN takk for tips :-D Skal sende henne en mail med det samme å høre hvordan hun gjorde det. For jeg ønsker å få hele kisten hvit :-)

Ha en flott kveld!
Klem J

Hanne sa...

Åååååh. Her var det bilder å drømme seg bort i!
Moraklokke har jeg fantasert om siden jeg var lita jente og hadde Lundby dukkehus. Disse dukkehusene hadde fantastisk fine, forseggjorte møbler på den tiden (ikke noe plast!). Jeg hadde blant annet et kjellerstuemøblement med gyngestol, rundbord med stofftrukne stoler, kiste, peis og moraklokke. Jeg tenkte at "når jeg blir voksen, da skal jeg ha akkurat sånne møbler"...

Ang kommentaren din i bloggen min: Jeg vet AKKURAT hvordan det er å hale og dra i floken med smykker idet man er på vei ut døra. Ofte endte det med at jeg gikk uten smykke. Men ikke nå lenger ;-)