fredag 3. juli 2009

Jeg vant, Jeg vant...

Jeg har nettopp flyttet til mitt nye lille hus, og er for tiden (til min store frustrasjon) nettløs...:S

Har selvfølgelig litt blogg-abstinenser, så det var  gledelig å lese mailen min og se at jeg har VUNNET konkurransen hos Blandet Drops

Er veldig spent på premien som er en overraskelse bestående av fire forskjellige deler/ting bl.a. kjøpt på Zanz i Lillestrøm og Bærums Verk.

Gleder meg til å få nett igjen så jeg får oppdatert meg hos dere alle, og jeg har SÅÅÅÅÅ masse å blogge om nå:):)

Kos dere masse i varmen så lenge, SO LONG!

4 kommentarer :

Maliva`s verden sa...

Grattis,skjønner du gleder deg til gaven kommer i posten:O)go`helg til deg fra Maliva

Hanne sa...

Så heldig du var! Blir spennende å se hva som skjuler seg i gaven!

alvens kreative hjørne sa...

Skrev inn kommentar på ett gammelt innlegg som du har på nib...så detr først nå....Mye fint du viser på bloggen din! I tilegg til skapet :-)

ninabakke sa...

Gratulerer :)