mandag 8. juni 2009

"La Mème" - Utfordring

Idag har jeg fått en utfordring av Hanne i hennes blogg Hannes lille verden, og den tar jeg selvfølgelig på strak arm:)

Hva er du opptatt av for tiden? framtida...

Hva har du på deg i dag? akkurat nå?? huff...joggedress..usexy, men comfy:)

Hva skal du ha til middag? den er inntatt for lengst, og det ble noe så fantasifullt som Grandis..

Hva vil du gjerne lære deg? akkurat nå..møbel-snekring/-tapetsering

Hva hører du på akkurat nå? tv'en som står og surrer i bakgrunnen og min egen stemme i bakhodet..

Hva er ditt favorittvær? sol og klarvær, men ikke for varmt.

Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå? å starte på nytt..helt på egne ben..

Hva synes du om personen som tagget deg? hun virker som en søt og snill person som har tatt godt i mot meg i blogglandia:)

Hvis du kunne få et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden - hvor skulle det vært? det måtte vært en liten landlig 'cottage' i nærheten av en fransk vingård..

Hva ville du gjerne hatt akkurat nå?
ferie, trygghet og kos;)

Hva ville du gjerne bli kvitt? 2-3 kilo, en haaaaaug med regninger, og et hus for mye..

Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dratt? Thailand

Hvilket språk ville du lære? ville 'pusset opp' fransken min

Hva ser du etter i en venn?
ærlighet og åpenhet

Hvem vil du gjerne møte?
mine beste venner <3

Hva slags musikk liker du?
er ganske allsidig.

Hva er favorittplagget i klesskapet ditt? et par jeans

Hva er drømmejobben? noe innen interiør, der jeg kan utfolde kreativiteten min..

Har du noen favorittmodeller? nei..

Hvis du hadde hatt 1.000 kroner nå, hva ville du brukt dem på? lysten sier NIPS, men fornuften sier ny parkdress til Lille-Gull..

Beskriv stilen din: kommer an på humøret, men stort sett layd back

Hva var det siste motebladet du leste? teller Starlet fra 1990?? ;)

Den siste CDen du kjøpte? Bjørn Eidsvåg

Hva vil du akkurat nå? Won't tell...;)

Jeg gir herved utfordringen videre til

Ingunn i Hjemmets gleder

Hilde i Hilde Heimdal's Blogg

Maja i Majas

Håper dere tar den:)

4 kommentarer :

Maja sa...

Oj...jo jeg tar den jeg, men trenger litt tid.....for nå skal jeg nemlig sove zzzznork;)
Klem fra Maja

ramboline97 sa...

Hei hopp!! kikker innom for å si hei... så nydelig datter du har, og ikke minst så flink du er.. elsker speilprosjektet, med netting!!
ha en fin fin dag..
Tomineshjem :)

Ingunn sa...

Tusen takk for utfordring.

Ha en fin tid frem til ferien din.

Klem Ingunn :)

ralfefarfars paradis sa...

Hei, hei!! Ser at vi begge vil lære møbelsnekring...tror nok du har bedre forutsetning for det enn meg. Artig å lese svarene dine..fint orkidebilde!! Ha en fin uke!!