søndag 7. juni 2009

Kurv make-over

Har forsket litt med treolje igjen idag.
Veldig kjekt at disse fåes i fargeprøve-bokser:)

Disse kurvene er jeg veldig glad i, men fargen passer liksom ikke inn lenger.. 
Planen er å få dem gråaktig og værbitt àla den mye omtalte Kid-kolleksjonen som såklart er helt utsolgt her i byen..:(

Fargen kommer dårlig frem på bildet, og malingen er ikke tørr enda, men tror det blir bra etter ett strøk til..
Må se på jobb i morra om jeg finner en litt mer 'møkkete' gråfarge jeg kan legge over igjen, er redd de kan blir både for lyse og for blanke hvis jeg legger på enda et strøk med oljebasert grå antikk som jeg har brukt her.
Da skal jeg prøve den vannbaserte Trebitt'en i håp om at den matter ned litt av glansen som den oljebaserte gir.
Flere bilder kommer når de er helt ferdige og jeg har funnet noe å putte i dem..
(akkurat som det blir noe problem, hihi)
Posted by Picasa

1 kommentar :

Maja sa...

Spennende å se hvordan det funker!
Klem fra Maja