tirsdag 23. juni 2009

Dagens fangst...

Feriepenger har ankommet kontoen og Kid har sommersalg...

1+1=2 osv....:)

Forholdsvis utplukket her i byen, men noen godbiter klarte jeg da å raske med meg!

Dette spannet, samt urtepotte-settet var det eneste som var igjen i hele denne serien, så de måtte bli med meg hjem begge to:)
De blir nok fine med friske
villblomster og urter i..

Åsså rottingserien var nokså utplukket, de hadde igjen noen oljelykter, men de var så skjeve at de lot jeg stå, til fordel for denne brødkurven.

2 stk Maria løpere ble det også, har gardiner i denne serien, så disse har jeg ventet lenge på at de skulle få inn igjen.
(Du ser løperen bedre på bildet av spannet øverst.)
Gardinene er riktignok kremhvite og dukene helt hvite, men syns ikke det gjør noe.

PLEDD får jeg visst aldri nok av, det ble 2 nye! Ett i dus lilla som jeg har matchende sofaputer til, og et blomstrete fleecepledd som var så søtt at jeg ikke klarte å gå fra det:)
Puta var den siste de hadde, men de får visst inn mer av dem i morra, så da vet jeg hvor jeg skal tilbringe lunsjen min:)
Tror de har hatt sitteputer i samme serie, så håper de får inn igjen det også!
Håper alle har en fortryllende St.Hans feiring!
Jeg får huset mitt på mandag, så jeg bruker min på å pakke:)

Posted by Picasa

8 kommentarer :

Christine Louise sa...

Så masse flott du har fått tak i dag :-) er dessverre ganske skrapt for alt det flotte på KID.. Jeg hadde så lyst på sånn magasin holder.. Men alle steder er tomme..

Klem fra meg..

Frk. T sa...

Hei Monica!: )

Så hyggelig at du vil bli med i konkurransen min, ikke lenge igjen til trekning nå!

Du, den lykten din i forrige innlegg var utrolig flott!! Den falt jeg virkelig pladask for..

Håper du har hatt en fin St.Hans,

Klem Frk T: )

Maja sa...

Masse flott du har fått med deg;)
Bruk nå ikke alle feriepengene med en gang da;)hehe
Lykke til med flytting;)
Klem fra Maja

Line sa...

Hei du :)

Så morsomt at du vil være med i konkurransen :)

Og så fin blogg du har, legger meg til som følger jeg :)

Håper du hadde en fin st.hans.

Klem fra Line.

Lykkeliten sa...

Så mye fint du fikk! Jeg fikk ikke noe når jeg var på KID, med unntak av sengesett på 50%.. håper de får inn mer senere i sommer!
Klem*

Maliva`s verden sa...

Hei..skal si du har fått deg mange "franske"funn jeg..Gøy når det i tillegg er så billig..Go`sommer til deg fra Maliva

M sa...

Gratulerer med awards!
Koselig, ikke sant?
Så fine ting du fikk med deg fra Kid!
Jeg er på jakt etter den kurven som sto "magazines" på....tenkte at regningene skulle få ha det litt behagelig i den, de blir jo kjeftet på hver gang..!!!
Klem, M

Line sa...

Hei du!

Den lille konkurransen jeg hadde gikk du av med seieren på!

Gratulerer!

Send meg adressen din på blandetdrops@yahoo.no

Ha en fin kveld videre.

Klem fra Line.