lørdag 2. mai 2009

Flyttefeber

Nå er det litt under 2 måneder til jeg flytter inn i mitt nye hus, og flyttefeberen herjer...

Har selvfølgelig planlagt og møblert hvert eneste rom i huset oppi hodet allerede, og noen nye innkjøp er også gjort:)

Fikk tekstilene til hovedsoverommet idag, og er meget fornøyd! Den store og etterlengtede pakka jeg hentet på Posten inneholdt en fillerye, sengeteppe, 2 stk sengetøy og laken og 2 pynteputetrekk. Venter fortsatt på 2 pynteputetrekk i samme serie som sengeteppet.  

Jeg gleder meg allerede til å prøve det, og se om det blir like bra som jeg har forestilt meg...

Vurderer også å kjøpe denne sengekappen fra Ellos, syns det er så koselig:

I morra er det loppis, det gleder jeg meg til:)

God natt...


1 kommentar :

siren sa...

Heisann! Så hyggelig at du la igjen noen spor etter deg på bloggen min! Og takk for fine ord, jeg blir så glad! :)

Sengekappen i fra Ellos var råfin, de har jammen mye flott i Ellos. Handler ofte der jeg! :)

Ser du er helt ny blogger, så spennende! Jeg linker deg, må jo følge med hva som skjer på bloggen din! Ha ei kjempefin helg! :)